Traderatråden nr 16

Tipsar, ligger i helt fel kategori:
www.tradera.com/Windstopper-Fleece-fran-Polarn-Pyret-auktion_302711_122499702
Vann en bodysuit på "köp nu" idag med icke angiven frakt. Det stod ju dock att frakt tillkommer i auktionen, så det tog jag ju för givet, problemet (eller ja, inget stort problem, men iaf) är nu att jag är 99,9 % säkert på att frakten bör gå på 24 kr och hon har inte vägt och kan inte komma iväg till posten och kolla idag men tror 36 kr och skriver att hon sätter tillbaka resten annars. Men jag tycker att det känns onödigt att föra över 12 kr sedan, och känner mig på något sätt "dum" att be om dem sedan... Så hur skriver jag på ett trevligt sätt att jag är nästan säker på att frakten inte går på mer än 24 och att jag bara sätter över det? Hon var osäker på om det blir skrymmande eller inte, men det beror ju på hur hon packar isf, för en bodysuit i stl 86 är ju inga problem att packa icke skrymmande. Eller är jag löjlig nu? Jag tycker bara att det känns så onödigt att sätta över för mycket och sedan ska hon sätta tillbaka...
Fröken Andersson- jag har en fin pop-väst i stl 98 ute nu, och ikväll dyker två skjortor upp och finbyxor från pop