Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Traderatråden nr 16

snappi81 skrev 2010-06-18 19:03:43 följande:
    Synd att dom inte va en storlek större annars hade jag nog varit med på dom flesta. Hur är dina 80 storlekar? Små el stora?
    vågar inte lägga ut mer kläder, de åkter ut efter sommaren...
  • Kristyr
    Viktorsmamma skrev 2010-06-18 22:31:01 följande:
    lite off topic men testar.

nån här som vet var man kan köpa villervalla över nätet? lyckas inte hitta nått på google utom villervallas egna webshop men de jag vill ha var slutsålt där

får nog bara säljas via deras hemsida på nätet tror jag..

• Kristyr
    Stormis skrev 2010-06-26 08:12:06 följande:
    Grattis! Men hur 17 tänkte Smulron på avsluttiden där Drömmer. Gissar att det blev slarvfel i nån pro...
    ja, jag tror det var nått hon muttrade om Drömmer
    Men jag är nöjd med priset
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-06-27 21:11:26 följande:
    Voj voj...imorgon så ska det enligt mail trilla in en massa pengar så imorgon lär jag ha det svettigt med mitt packande..Idag fixade jag inte att klippa och klistra så det fick bli svarta hundbajspåsar men då hann jag posta innan kl 13

Köp-nu är gooooood shit
    du får av mig
  • Kristyr

men de där jeansleggingsen är de verkligen snygga till bodysar? *tveksam* men vill ha sånna....

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-06-29 19:54:50 följande:
    Yes they are...Vi använder nästan bara jeansleggings de få ggr vi använder bodysarSolig
    aha, då får jag fundera lite extra

Klänningar tycker jag är ganska praktiskt nu när det är så varmt.. har tyvärr bara 3st i denna stl... Obestämd Men min lilla tjockfia har väl snart 68
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-06-29 20:05:05 följande:
    Sååå fint! Jag vill inte ens tänka på allt jag väntar hem... Får väl se det som att jag har roligt iaf
    fick bara ett ynkaste paket idag som jag kunde smuggla in... ajaj känns inte lika lätt att varje dag ta makten över brevlådan...
  • Kristyr
    Mamma till Simon skrev 2010-06-29 20:12:06 följande:

molly brukar ha jeansleggings till lite kortare klänningar eller tunikor...hon tycker det är skitsnyggt Flört eller iaf hennes mamma

jo det är ju superfint... Drömmer

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-06-29 20:14:41 följande:
    Mitt paket kommer imorgon tydligen....maken missade att posta ditt igår, ber om ursäkt för detSkäms

På tal om det....
    Snart avslut hos mig:Solig
    www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...=
    gör inget, hade fått vänta lite till... till nån vecka det inte kommer så många paket
Svar på tråden Traderatråden nr 16