Traderatråden nr 16
Jag håller verkligen med alla som tycker att pojk/flick/unisex ska bort och ersättas av typ av plagg man letar efter ist!
Jag håller verkligen med alla som tycker att pojk/flick/unisex ska bort och ersättas av typ av plagg man letar efter ist!
Någon som vill ge mig ett råd. Har sålt ett plagg totalt ca 100kr med frakt. Har fått bra omdöme från säljaren och jag har också gett ett fint omdöme. Nu har köparen tvättat upp plagget och hittat hål mitt på. Hon vill nu ha sina pengar åter. Hur hade ni gjort?
Min spontana reaktion var att betala tillbaka, men efter att ha tänkt efter en stund så känner jag att ett lämnat omdöme är också ett godkännande att man accepterat varan.
Hade jag inte lämnat mitt omdöme hade hon fått tillbaka pengarna, men jag hade gärnat velat nämna det utöver att det var snabbt betalt.
Jag kommer iaf att begära ett foto på skadan i vilket fall som helst.
Suck, jag som tyckte att det gick bra på t... Nu har jag 14 auktioner som går ut imorgon och bara bud på två Visserligen höga utrop, men inte ohemult höga tycker jag, vill inte köra 1 kr...
En kvart kvar till mina avslut börjar, och här händer iiiingenting Fast jag fick faktiskt ett köp nu idag, så jag får väl vara lite nöjd iaf.
Hjälp, har upptäckt två ganska stora fläckar på ett par byxor som har avslut om en timme och de har bud dessutom Jag förstår inte hur jag öht kunnat missa dem, men det har jag gjort
Jag la snabbt ett tillägg i objektbeskrivningen där jag skriver att jag upptäckt fläckar och att de inte längre är till salu, men vad händer sedan?