Inlägg från: Hannah74 |Visa alla inlägg
  • Hannah74
    LindaLii skrev 2010-05-04 20:39:41 följande:
    Hoppas att det går lite bättre på tradera nu än det gått på slutet, la ut en massa sommarkläder, tror ni det är för tidigt? vad tror ni om upplägget? www.tradera.com/search/result.aspx?alias=Toll...
    Du, ta bort ditt tillägg om att du har andra- namngivna- auktioner ute. Det är förbjudet och de stänger ned dina auktioner om det upptäcks.
    Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • Hannah74

Ja, portot blir mer, men det är ju bara att reglera i efterhand, det vet de oftast om de som köper fr finland.

Finns info på postens hemsida.

• Hannah74

De glöms nog bort i garderoben. jag gjorde så förr, tvättade upp dem direkt. Sen kom jag på att det var otroligt korkat eftersom en del inte hann användas, lr de växte ur dem innan jag plockade fram dem

• Hannah74

Fick mail idag från en köpare som vann paket för en vecka sedan och som är den sista av alla som inte betalat.

IDAG skrev hon att nu var pengarna insatta, hade satt in dem idag och att hon vill att jag skickar paketet idag då hon behöver det innan torsdag..
    Suck- hon kund eju betalat liite tidigare då, kan man ju tycka.
    Men ska lägga på det nu om en stund då jag ändå ska ut.

• Hannah74

Sen kan det ju vara så att säljaren vill ha pengarna innan så det inte blir något strul på plats, att köparen försöker pruta lite lr ångra sej lr vad som helst. tror många har dålig erfarenhet av ex blocket och därför vill ha pengadelen avklarad innan.

• Hannah74

Jag gjorde så senast idag, hade satt 12 kr på ett par små skor, men upptäckte att de var 4 cm höga och INTE gick att trycka ihop. bara bita i det sura äpplet och sätta på 12 kr till.

Svar på tråden Traderatråden nr 16