Traderatråden nr 16
www.tradera.com/Po-p-Polarn-klanning-randig-rod-vit-Strl-68-Singoalla-auktion_302966_111462095
Usch, denna kostade mej 3.60...
Vinst 4.40..
www.tradera.com/Po-p-Polarn-klanning-randig-rod-vit-Strl-68-Singoalla-auktion_302966_111462095
Usch, denna kostade mej 3.60...
Vinst 4.40..
Ja, portot blir mer, men det är ju bara att reglera i efterhand, det vet de oftast om de som köper fr finland.
Finns info på postens hemsida.
De glöms nog bort i garderoben. jag gjorde så förr, tvättade upp dem direkt. Sen kom jag på att det var otroligt korkat eftersom en del inte hann användas, lr de växte ur dem innan jag plockade fram dem
www.tradera.com/Spiderman-Spindelmannen-Bomull-2-delat-Set-Pyjamas-104-Ny-auktion_302809_112315421
Blir så trött, strl som jag vill ha, men så har någon BUDAT på den fastän köp nu priset är 1 kr mer än utgångs (59 var köp nu)
Fick mail idag från en köpare som vann paket för en vecka sedan och som är den sista av alla som inte betalat.
IDAG skrev hon att nu var pengarna insatta, hade satt in dem idag och att hon vill att jag skickar paketet idag då hon behöver det innan torsdag..
Suck- hon kund eju betalat liite tidigare då, kan man ju tycka.
Men ska lägga på det nu om en stund då jag ändå ska ut.
www.tradera.com/Nova-star-Jeans-i-stl-104-auktion_302815_112630845
Nu blev jag glad ![]()
Sen kan det ju vara så att säljaren vill ha pengarna innan så det inte blir något strul på plats, att köparen försöker pruta lite lr ångra sej lr vad som helst. tror många har dålig erfarenhet av ex blocket och därför vill ha pengadelen avklarad innan.
Jag gjorde så senast idag, hade satt 12 kr på ett par små skor, men upptäckte att de var 4 cm höga och INTE gick att trycka ihop. bara bita i det sura äpplet och sätta på 12 kr till.