Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Traderatråden nr 16

Är det någon som vet om vårens gröna windstopper är populär eller inte på tradera. Har en helt ny jag funderar på att lägga ut för en krona.

• AnnaFreja
    anette 81 skrev 2010-08-01 20:10:39 följande:
    har provat men blir inte bra ändå
    Rött är jättesvårt att få till tyvärr. Tycker alla mina bilder blir konstiga när plaggen är röda.
  • AnnaFreja

Undrar om det är någon som vet vad det kan kosta att skicka en ståbräda.

• AnnaFreja
    Lejån skrev 2010-08-03 21:59:36 följande:
    Ja, det kan jag nog svara på... Men med vilket fraktalternativ? Tror jag skickade med schenker för det var billigast då.
    posten tänkte jag på!
  • AnnaFreja
    Lejån skrev 2010-08-04 19:36:44 följande:
    Ok, då vet jag tyvärr inte. Kollade och jag skickade med schenker för 49 kr.
    hade du sålt den på tradera då?
  • AnnaFreja

Nu lägger jag ut lite nya auktioner. Alla med köp nu såklart. Blev babykläderna denna omgång. Om några dagar tar jag resten. Om någon är intresserad av att kika finns det en länk i min pres.

• AnnaFreja
    aLttjolajban skrev 2010-08-05 08:39:13 följande:
    Jag passade oxå på att lägga ut auktioner. Gott och blandat som vanligtSkrattande
    Jag la ut vissa för 1 krona. Det har jag aldrig gjort förut och det känns minst sagt nervöst, men spänning i livet är väl aldrig fel ;)
  • AnnaFreja

Nu har jag lagt ut lite mer pyttekläder och ännu mer kommer i morgon. Tror ni att det går att få något för en name it overall i 56 som är stickad utanpå och fleece under. Är det lönt att lägga ut tror ni. Tacksam för svar.

LÄnk till mina aukioner om nån är intresserad. http://www.tradera.com/auktioner/mimmina

Svar på tråden Traderatråden nr 16