Inlägg från: MajMamman08 |Visa alla inlägg
  • MajMamman08

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Plussade i morse

Fick Mf den 6 mars och 2 veckor efter hade jag ÄL, sen plussade jag i går utan att få någon mens emellan dåe!!
    Men e så himla rädd att jag ska få MF igen??

Mina gravsymptom förra gången var lite molande värk och lite stickningar i brösten och humörsvägningar.
    Denna gången känner jag endast lite molande värk o lite,lite spända bröst!
    kände mig nästan mer gravid då än jag gör nu!!

Kan de betyda någoT?
    kan inte känna mig riktigt glad då jag e så rädd för Mf igen.... hur stor e risken att man får de igen??? och har gravsymoptom betydelse??

Plussade även väldigt svagt BIM+2 förra gången och nu plussade jag lite stakre på BIM + 1.... har de någon betydelse hur starkt plusset är??? för då jag plussade med min son så plussade jag på BIM-3 och hade jätte tydliga gravsymptom!!

kanske nån som vet?? e sååå orolig o rädd!

• MajMamman08
    Mrs Sara skrev 2010-04-05 16:12:46 följande:
    Majmamman08: Grattis till plusset. Tror inte riktigt att man kan utläsa hur starkt plusset är om man ska få mf eller inte. Jag har vid mina 3 tidigare graviditeter plussat jätte starkt och ändå fått missfall. Den här gången plussade jag inte jätte starkt men jag är fortfarande gravid, går in i vecka 12 imorgon. Är jätte orolig fortfarande och tror att det kan vara svårt att släppa oron då man har gått igenom mf.Håller mina tummar för dig!
    Tack för ditt svar kändes skönt o höra! man e ju så nojig för allting! Ja v 12,då känns de som om man kan pusta ut lite,lite för då e ju risken i varje fall mindre än den e nu! Oron kanske inte släpper förräns bebisen e ute !
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14