Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Hur lång tid tog undersökningen och vad såg dem ?
Har jag missat den här tråden? =) Aja, iallafall så känner jag igen dom flesta från andra trådar. Skulle börjat med prednisolon denna cykel men vågade/orkade inte (ångrar mig nu när det börjar bli dags för äl!) men känndes jobbigt, har mått väldigt psykiskt dåligt av mina missfall så behövde lite paus från allt under denna jul. Men i januari vill jag sätta igång med nytt försök, då är planen prednisolon från mensens första dag och fragmin om/vid pluss.
Hoppas förståss på pluss på första försöket och sedan en lyckad graviditet. Får man önska sig det av tomten? =)
Ha det bra alla!
BettanB och TantTingeling - Tack =)
Prenisolon nu tjejer! Skriver här med. Har idag och igår haft sån hjärtklappning och ångest, tror ni det är bieffekt? Jag är jätte hypkondrisk men är så orolig nu. Jag klarar inte av ångest! Min sambo tror det är att jag inbillar mig för jag är rädd, men jag har ju läst om psykiska problem som bieffekt så nu drar stora trumman igång. Känner mig skakig med.
Inbillar jag mig?
Bling:
Vad hemskt besked!! Det behöver naturligtvis inte vara något fel och 75 % chans till att allt är lugnt är bra odds men jag förstår hur fasansfullt det är att efter allting annat också få det här att grubbla över. Nu när det skulle vara tid för njutning och glädje =( Hoppas ni får bra besked snart! Men ni har alltså gjort RUL och där hittade man inget som var fel och nu är du i vecka?och gjort ett till ultraljud som visar på att något kan vara fel?
,
Mojutten: Jag tycker absoult ni ska ta upp diskussion kring prednisolon. Jag tillhör, som säkert har framgått till de flesta, skaran som inte tycker att man ska ta till prednisolon utan att först ha provat en del annat.
Konstigt sammanträffande.. Idag på jobbet lyssnade jag på en dokumentär om ett bögpar som hade använt en surrogat mamma i USA men det hade kostat dom över 1 miljon kronor!! Vem har dom pengarna liksom? Hade det gått i Sverige hade jag gärna testat, min syrra har erbjudit sig, men känns osäkert med indien och sånt.. Dels byråkratin och dels massa annat, tänk om det blir något fel, eller att dom blandar ihop, eller att dom inte vill ge barnet sen, eller att man själv inte känner något... Massa sånt där.
Har ätit levaxin och haft perfekta värden när jag blivit gravid, tyvärr utan resultat, som allt annat