Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Började så klart leta info om storlek på nätet och är nu nervös ändå. Attans. Bara att bita ihop till nästa ul mao. Gah. Antar att det fortsätter så här till bf. Och sen lite till.. Till graven kanske?
Började så klart leta info om storlek på nätet och är nu nervös ändå. Attans. Bara att bita ihop till nästa ul mao. Gah. Antar att det fortsätter så här till bf. Och sen lite till.. Till graven kanske?
Ja jo, ni har ju rätt i det. Det ÄR svårt att mäta så här tidigt. Biter ihop och väntar på nästa vul/ul och hoppas bli lite lugnare då.
Tack för stödet, tjejer! ![]()
Hej allihop! Hur är det med er i sommarvärmen?
Sparken: Ja, jisses vad jag hoppas på det. Skitskraj dock. *biter-på-naglarna*
Härligt, Franka. ![]()
Franka: Jo, då har varit på flera ul tom.
Senast nu i onsdags.
Och då fick vi se knytet vinka tom.
Men nu har jag naturligtvis hunnit bli orolig igen; tänk så fort det går!
Sorgen i fotnoten är pga av min lilla vovve som jag tvingades ta bort i början på året, så den är kvar ett tag.
Mula: Tack!
mojutten: hoppas på det! ![]()
mojutten: Jo, det är bra med lillebus. Full rulle i lingonskogen för det mesta och däremellan toksover han.
SÅ ljuvligt söt, men sjukt vassa små tänder. ![]()
Grattis, fru S!!
Liten längtan: Nej, det gör inget att lite hamnar utanför någon enstaka gång och det spelar ingen roll om man tar morgon eller kväll. Huvudsaken att försöka ta ungefär samma tid varje dag.
Ego: Var i Hbg igen igår och allt så bra ut. Liten hade vuxit med ca 1/3 på 1,5 veckor, inte undra på att jag har växtvärk. ![]()
Längtan: Det man kan behandla med i övrigt är ju ASA (trombyl), progesteron, folacin och prednisolon tex. Jag tar allt det där + innohep, omega3, Evitamin (för bättre celldelning), kalk (och Dvitamin) för prednisolonet, vanliga vitaminer... Och lite pregnyl....
![]()