Skriver inte så ofta här, men läser destomer. Så skönt att se att man inte är ensam om sina tankar och funderingar...
Grattis till plusset quatteriin!! Hoppas det går vägen denna gången! Får du någon medicinering? Vad isåfall?
Sist jag plussade var jag otroligt likgiltig hela graviditeten (som varade till vecka 12). Tror det är lätt att blir så med våra erfarenheter. Var rätt "glad" att jag kände så iom att det gick åt helvete sedan iaf. Då hade man inte byggt upp några förhoppningar. Men folk i min omgivning tyckte jag var pessimist och blabla... "klart det går bra den här gången, det känner jag på mig". Såjaha, kände ni på er att det inte skulle gå bra de andra gångerna då eller?
Folk vill väl, men det är svårt att säga rätt saker i sådana här situationer tror jag. "åh, jag hade en kompis som hade tio missfall men sedan fick de barn". Ska det bara något positivt? Att vi ska må så här flera gånger till?
Hehe, ledsen för pessimistinlägg, men det blir väl lätt så! Är inte så pessimistiskt som det låter faktiskt. Inte just nu iaf. Man har väl sina bergochdalbanor, men jag mår jävkligt mycket bättre när jag INTE är gravid faktiskt. Konstigt, men sant. Det blir så mycket oro, funderingar, läkarbesök, tankar.... ja, ni vet säkert!
Glad sommar på er alla!