Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Ja hoppas på att min kropp börjar fungera snart igen orkar inte heller vänta, har väntat i 2,5 år nu på ett barn så jag vill bara börja verkstaden igen och förhoppningsvis få en liten knodd snart!
kram

.Finns det någon medicin man kan ta för att få igång kroppen igen efter skrapning????
Orkar inte vänta flera månader på att mensen ska komma igång.
Vet inte om jag har någon ägglossning ens, de e ju inte så lätt att räkna ut när man inte har någon mens =(
På fredag är det 5 veckor sedan jag skrapades och ingen mens i sikte! tror ni att bidrottninggele skulle kunna hjälpa systemet att sätta igång igen?? förra gången jag skrapades tog de som sagt 4 månader innan mensen kom och ja orkar inte vänta så länge!!
Ringde sahlgrenska igår för att boka in en tid hos min läkare för jag vill ha medicin progesteron och trombyl + någit som får igång min mens igen, orkar inte vänta längre. Men då säger hon som svarar att jag nu mera ska gå hos någon kvinna på östra sjukhuset och att jag borde ha blivit kallad till henne men de har jag ju inte och inte ens hade dom någon tid uppsatt för mig, jag hatar verkligen sjukvården, om inte jag hade ringt igår när skulle jag då få reda på att jag inte längre ska gå på repro...........
Blir så trött på detta alltså, jag vill bara få medicin och hjälp så jag kan få ett barn någon gång, vill att mensen ska komma igång med så vi kan börja försöka igen, nu går man ju bara här i trampar vatten, har ingen aning om jag har ägglossning eller nått..