ensamstående mammor i sthlm
Hej
Hej
Hej! Jag är en 25 årig ensam mamma till en härlig liten 1 årig kille. Har precis blivit ensamstående och har inte riktigt vant mig än.. men det kommer nog gå bra
Skulle verkligen vara kul att komma i kontakt med andra i samma sits, på helgerna brukar vi åka in till stan (bor i järfälla) eller bara vara ute när vädret tillåter... har varit en tuff vinter...
Min son har inte börjat på dagis än men ska göra det så fort han får en plats, han blir ju uttråkad av att bara vara hemma med mig. Går till kulturhuset med han ibland så han får leka med andra och han stormtrivs! Nu när det går mot vår så blir det nog mycket djugården och skansen.
Vad brukar ni göra?
Hej! Jag är också ensamstående med en dotter på 20 månader. Jag är gravid med andra barnet med BF i början av mars 2011. Jag kommer gärna i kontakt med andra ensamstående mammor i Sthlm. Vardagarna går ju bra, men helgerna blir lite ensamma! Det blir junibacken, Eriksdalsbadet, lekparken eller promenad på djurgården men ibland skulle det vara kul att göra dessa aktiviteter med någon i samma situation!