Akupunktur inför FET?
Har läst en del om att det ska va bra med akupunktur inför et/fet.
Någon som har erfarenheter av detta?
Nån som vet bra ställe nära malmö/lund där man kan göra akupunktur???
Kram
Har läst en del om att det ska va bra med akupunktur inför et/fet.
Någon som har erfarenheter av detta?
Nån som vet bra ställe nära malmö/lund där man kan göra akupunktur???
Kram
Hej, Myslisa: Jag har precis gjort akupunktur idag inför vårt kommande FET i mitten av april. Jag går på ett ställe som har speciell inriktning på IVF/FET behandlingar. Tyvärr är detta i Kalmar men det måste ju finnas även i Malmö/Lund också .
När jag frågade på kliniken sa de att de bara hört positivt om akupunktur och rekommenderade detta inför detta FET-försöket.
okej, jag har pratat med en jag känner som ska hjälpa mej med zonterapi=) Ska bli intressant!!!!
Hur många ggr rekommenderas inför FET? Och vad kostar det?
Rosesarered: Jag läste här i ngn tråd på familjeliv att man brukar gå 2-3 gånger innan IVF/FET en gång så nära behandlingen som möjligt, helst samma dag. sen var det flera saom fick behandling 2 gånger efter också. Min akupunktör behandlade mig 3 gånger innan FET en av dessa var dagen innan. Sen gör han en 10-12 dagar efter insättning. Det var bara om man hade haft problem med missfall som han gjorde flera behandlingar efter.
Första besöket kostade 640 kronor. Samtal, dignostisering och behandling.
Sen kostade det 320 per gång.
Hej Cakan5,
Jag undrar vilken klinik du går till i Kalmar? Är intresserad av akupunktur kopplad till vårt nästa IVF besök.