Namnet Mio (pojke/flicka?)
Nyfiken på vad ni tycker om namnet Mio?
- På en flicka?
- På en pojk?
- Hur funkar namnet på en vuxen person?
- Funkar det med storebror namn Silas?
Nyfiken på vad ni tycker om namnet Mio?
- På en flicka?
- På en pojk?
- Hur funkar namnet på en vuxen person?
- Funkar det med storebror namn Silas?
På en pojke, INTE en flicka tycker jag, då blir det ju Mia :) Tycker inte det passar superbra på en vuxen person heller men om 20 år kanske det ser annorlunda ut. Tycker det funkar bra med Silas annars.
Mio är ett jättefint pojknamn! Vi har haft det som förslag till 2 av våra barn (dock blev det tjejer så de heter annat) Silas är också superfint, det gillar jag mycket! Tycker de passar bra ihop.
Vi har en liten son som heter MIO=))) passar perfekt på en liten kille o passar fint till namnet silas oxå=)
På en pojke! det heter våran son =)
jag älskar Mio! Dock är jag inte lika modig så min valp får heta det istället! ;) Funkar super med silas!
Tänker i första hand på en pojke när jag hör det namnet. Men det kan vara fint på en flicka också. Det finns ju en del flickor som heter så, även om det är vanligare på pojkar. Passar fint till Silas.
Låter absolut inte som ett flicknamn i mina öron..Gulligt namn!
Silas är ett otroligt fint namn och jag tycker att Mio passar också. Mio är för mig ett pojknamn.
För mej är det både för flickor o pojkar. Och vet bara en tjej som heter det irl, ingen kille.. :)
Passar bra med Silas. :)
Pojknamn låter det som i mina öron.