• Anonym

Gravid, fryser o svettas om vartannat....

Jag är gravid och i vecka 5+5 enligt VUL.

Jag sover sååå dåligt på nätterna, inatt har det varit katastrof!!
    Kan inte somna fast jag är sååå trött!! vänder och vrider på mig, vaknar till hit och dit, drömmer massa konstigt, tankar snurrar i huvet, jag vaknar av mina andra barn som ska ha hjälp o kissa, vatten osv....
    Fryser och svettas om vartannat, känner mig febrig, har har i ca 5 veckor frysit nästan konstant dygnet om men nu börjar det bli både frossa och svettning.

Vad sjutton beror detta på?? Alltså denna frossan/svettningarna!

Nån annan gravid som har liknanade?

Är nåt annat fel tro....

• Svar på tråden Gravid, fryser o svettas om vartannat....
  • Anonym (hmm)

men om du frysit och svettas 5 veckor så beror det nog inte på graviditeten.du har ju inte haft grav.hormoner i kroppen mer än 3 veckor.

• Anonym

svettats har jag inte gjort i 5 veckor, det har kommit nu senast 2 nätterna, däremot har jag frusit i 5 veckor nu!

• Anonym (kanske gravid)

Jag har precis börjat fått så och enligt grav uträknaren här så är jag i v.7+4.
    Svettats som en gris idag och sovit dåligt och vaknat om vartannat dom senaste två nätterna. Och har förutom några dahr denna vecka frusit som fan men nu denna vecka som vart snarare kännt mig varm.
    Ska man verkligen svettas så här groteskt mycket?
    och springa och kissa 3ggrpå en ca en timme???

• Anonym (Gravid)

Jag är gravid iv6 jag fryser ch svettas omvartannat och mår lite dåligt. Min första graviditet mådde jag dåligt på morgonen och den andra hela tiden även på natten vaknade jag och mådde illa. Och denna gång så här. Så det har varit helt olika varje gång!

• Gnataliia

Förlåt men har läst dina kommentarer på svar. Väldigt korkat! Du visste att du kunde ha en ägg lossning men ändå valde du att ha det oskyddat när du vet även hur din situation ser ut att åka bort. Tacka nej till att han kan åka själv el med dig och handla dig ett piller och du tackar nej för att du är trött! Sen att du glömmer el att du har mycket att göra visar att du igentligen inte bryr dig så mycket alls om vad som händer el inte. Tycker du kunde tänkt till några extra gånger. Jag tycker att du i framtiden faktiskt ska använda dig av skydd i form av kondom, p-piller osv. Usch hoppas du lärt dig något av den situationen och inte gör om det, sluta vara lat å köp de du behöver för att hjälpa dig. Håller tummarna att du inte är gravid och tar död på ett liv!

Svar på tråden Gravid, fryser o svettas om vartannat....