• Icis86

När kan man börja använda vita jeans ?

Hej Alla !

Jag testade mina vita jeans idag och jag kom i dem! Hurra Hurra =)
    Men själv tycker jag det ser lite dumt ut med ljusa/vita jeans på vinterhalvåret..

bara en liten dum fråga: När är det OK att använda vita jeans ?

• Svar på tråden När kan man börja använda vita jeans ?
  • Hallonmun

never

Google is my friend ♥
  • Min högsta önskan

Jag skulle i alla fall ha väntat tills snön och slasket var borta..
    Mest för att det syns så tydligt om det blir fläckar på. Och det blir det ju lätt om man går omkring i slask som svätter upp på benen.

Stolt mamma till HERMAN född 070129 och THEO född 090423
  • Icis86
    Min högsta önskan skrev 2010-03-23 10:43:31 följande:
    Jag skulle i alla fall ha väntat tills snön och slasket var borta..Mest för att det syns så tydligt om det blir fläckar på. Och det blir det ju lätt om man går omkring i slask som svätter upp på benen.
    Ja där har du en önskan =)
    Ska ut med vännern apå lördag och skulle egentligen vilja ha dem nu när jag ÄNTLIGEN kommer i dem igen Haha.. men de kanske får vänta tills våren =)
  • La Lola
    Aldrig enligt mig men det är nog fel svar.
    *mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • kokulan

Precis när man vill enligt mig. Vilka är vi att bestämma vad andra klär sig i.

• 071001

Om du måste så inte före maj säger jag och inte efter början på september.

• MammaHela

jag skulle säga som många andra, aldrig, för det är nått av det fulaste som finns enligt mig.

Men om du trivs i dem, så använd dem när du vill och skit i vad andra tycker.

T är bra på att laga trasiga hjärtan.....
  • vivianne

I mitt eget fall: Om fem kilo

Men efter påsk är det väl vår på riktigt så då borde det väl funka.. I amerikanska filmer pratar de ju om att man bara får ha vitt mellan memorial day och labour day. Vill du vara så internationellt anpassad så får du vänta tills efter sista söndagen i maj.
  • Icis86

Oj vad blandade svar! Många som inte skulle kunna tänka sig vita jeans alls ? Varför då undrar jag ?
    Tycker det är fint med vita jeans - men en aningen somrgit självklart.. aja.
    Tack för alla åsikter =)

Svar på tråden När kan man börja använda vita jeans ?