Inlägg från: Pandan82 |Visa alla inlägg
  • Pandan82

    Göteborgare diskuterar vidare kring barnlängtan/graviditet +allt annat mellan himmel och jord 2

    Kan lägga in ett meningslöst inlägg:

    Var ju på ultraljud igår!
    Och som vanligt skulle jag ju vara duktig och trimma mig där nere, för jösses som man ser ut alltså!!Tungan ute
    Jag menar, man vill inte få vaginalt ultraljud och vara värsta prärievargen. Så jag tog goooood tid på mig och rakade och fixade fint!
    Kände mig nöjd och åkte iväg.
    Väl där säger bm: "Då kan du lägga dig på britsen och dra upp tröjan!"
    Snacka jag blev förvånad! Jag var helt förberedd på ett vaginalt ul då jag gjorde det i v. 10!
    Jag bara stod orörlig några sekunder innan jag insåg vilken vinstlott jag dragit.
    Av nån konstig anledning kände jag mig nästan lite snopen, inte för att jag vill att nån ska in och gräva i mig, men jag hade ju förberett mig så. Både fysiskt men främst mentalt! Haha!

    Ja, man får tycka jag är TÖNTIG......

  • Pandan82
    Fru R skrev 2010-08-26 08:26:42 följande:
    Hej tjejer.
    Kul att komma in och läsa lite.
    Först och främst, Cinza, Jättegrattis!!! Gud så glad jag är för er skull!!! <3

    En liten uppdatering från mig då... Var på återbesök igår, privat självklart för fucking-sahlgrenska gör tydligen inte sånt. (och ja, svaret var mycket snorkigt från dem när jag ringde)
    Men annars såg allt bra ut och hon tog ett gravtest som var så negativt som det kunde vara, så det är skönt att allt har lämnat kroppen! Om än dock lite vemodigt....

    Men. men livet går vidare och det ska gudarna veta att det har gjort!! Håller på och säljer vårat hus nu så denna veckan kommer att vara riktigt jobbig innan allt är över och sedan kan man försöka komma tillbaka till någon slags vardag.

    Kram till er alla!
    Lycka till med husförsälningen!

    Kan bara säga att jag med slår ett slag för privatvården! Shit vilket bemötande man får, helt annorlunda mot det där stressiga flippliga som man möter på statliga sjukhus. Sen förstår ju jag att de privata kan vara trevligare dels för att de har mer tid att faktiskt läsa igenom min journal INNAN jag kommer och på så vis slipper man svara på samma frågor arton gånger. Och givietvis vill de vara trevliga så att man kommer tillbaka och ger dom mer pengar!
    Strunt samma, när man väl går till läkaren vill man bli trevligt bemöttGlad

    Skönt att allt lämnat din kropp nu! Kanske inte så kul, men skönt att slippa drass med en utdragen historia.

    Kram!
  • Pandan82
    Cinza skrev 2010-08-26 09:43:43 följande:
    Fru R: Tack för gratulationen och det är fint att höra från dig igen. Va konstigt att du inte fick komma på återbesök på Sahlgrenska. Det gjorde nämligen jag förra året. Du måste fått prata med ett riktigt stolpskott när du ringde.

    Stor kram!

    Pandan: Så snäll du är som tänker på att trimma dig innan vul. Själv ser jag ut som en prärievarg och kommer att fortsätta att se ut som en prärievarg. Jag tror det är bra för miljön där nere med lite buske.
    Skönt att veta att allt går bra för dig!
    Mår du fortfarande lika illa?
    Mitt illamående börjar klinga av nu, går in i vecka 15 i helgenSkrattande

    Jag kan nog också acceptera en prärievarg, det var bara det att min började yla och morra något förskräckligt, så jag var tvungen att tämja den liteTungan ute

    Har i veckan haft på mig mina första par gravidbyxor, heaven is a place on earth...

    Kram!
  • Pandan82
    Cinza skrev 2010-09-14 11:45:50 följande:
    Hej Tjejer!

    Jag måste bara få berätta. För ett par veckor sedan fick jag lite smöblödningar, blev orolig och gick till min läkare. Han kunde inte se någon hjärtaktivitet alls och jag hade en liten blödning från hinnsäcken. Det såg inte bra ut sa han. Han ville avvakta i två veckor för att se om naturen tog hand om det hela själv. I två veckor gick jag och väntade på att missfallet skulle komma igång, men inget hände. Idag var jag tillbaka hos läkaren. Ett litet hjärta tickade. Allt såg fint ut, och jag är glad igen.

    Ha en trevlig vecka flickor!
    Åh, fy! Jag slutade på allvar att andas efter ordet "småblödningar", så himla glad att det slutade med att jag kunde fortsätta andas!!!!
    Shit, shit, shit, vilka hemska veckor det måste varit för er!

    Jättegrattis till det lilla tickande hjärtat!

    Skickar dig en STOR kram!
  • Pandan82

    Hej Hej!


    Hur mår ni?


    Själv mår jag toppenSolig går in i vecka 19 nu! På fredag är det dags för RUL, längtar sååååå!! Vill bara se lilla bebisen nu, har haft en del mardrömmar om att magen är tomRynkar på näsan Var jätteorolig ett tag, men sen vann den rationella sidan av mig och kom fram till att det nog inte är så vanligt att man går runt och tappar sitt barn helt obemärkt! Ja, ja, konstiga tankar och drömmar hör väl liksom tillTungan ute

    Var och tittade på huset igår! Jisses, allt var mycket större än jag och mannen minns!! Ibland har jag varit med om att det varit tvärt om, man har tyckt att det varit stort, så när man kommit dit så, shit, vad trångt det var....
    Känns hur skönt som helst! Fem veckor kvar till flytt!

    Cinza: Tänker på dig! Vilken vecka är du i nu?

    Kram till er alla! Hoppas hösten är snäll mot er, med massa goa levande ljus och annat romaniskt mys!

  • Pandan82
    Thessla skrev 2010-10-13 13:37:37 följande:
    Ett stort grattis till er Cinza och Pandan, äntligen är det er tur och jag är såååå glad för er skulle!

    //Pethra
    Tack!Glad
    Känns hur skönt som helst. Är i vecka 22 nu och har aldrig någonsin mått bättre tror jag. Pigg, glad, allt är liksom roligt på något vis, tom och pack inför flytten nästa vecka.
    Nu i helgen börjar man känna hur den lilla på allvar börjar "rota runt" i mig. Känner nu tydligt alla rörelser och blir nästan förhäxad, skulle kunna ligga hela dagen och bara ha en hand på magen.Skrattande

    Cinza: Hur mår du? Du är i vecka 14 nu va? Jag tyckte de första 18 veckorna gick långsamt, sen vips, så var jag i vecka 22 känns det som! Hoppas verkligen att allt är toppenbra med dig!Hjärta

    Kram till alla!
  • Pandan82
    Cinza skrev 2010-10-20 08:51:38 följande:
    Tackar!
    Pandan82 skrev 2010-10-20 08:22:56 följande:
    Tack!Glad
    Känns hur skönt som helst. Är i vecka 22 nu och har aldrig någonsin mått bättre tror jag. Pigg, glad, allt är liksom roligt på något vis, tom och pack inför flytten nästa vecka.
    Nu i helgen börjar man känna hur den lilla på allvar börjar "rota runt" i mig. Känner nu tydligt alla rörelser och blir nästan förhäxad, skulle kunna ligga hela dagen och bara ha en hand på magen.Skrattande

    Cinza: Hur mår du? Du är i vecka 14 nu va? Jag tyckte de första 18 veckorna gick långsamt, sen vips, så var jag i vecka 22 känns det som! Hoppas verkligen att allt är toppenbra med dig!Hjärta

    Kram till alla!
    Redan v.22! Tänk så fort tiden går för alla andra

    Jag är i v.14 nu ja. På fredag går jag in i v.15. Var på vul förra månadagen och såg Sprattlas fara omkring där inne. Jag mår fortfarande illa och är trött hela tiden, men det är väl smällar man får ta antar jag. Huvudsaken är att allt går bra.

    Kramar till alla!
    Åh vad kul att Sprattlas påvisar sin existens där inneSolig Inte kul att du mår illa, men är ändå hur glad som helst för att du gör det! För det betyder jättefin bebis till våren!Skrattande

    Håller mina tummar för att du snart mår bättre och bara kan njuta av graviditeten och gå runt och mysa så där gott!

    Kram!
  • Pandan82
    Cinza skrev 2010-11-18 13:30:15 följande:
    Allt såg fint ut idag. Känns som en enorm lättnad måste jag säga
    Skönt att höraGlad

    Jo, jag går runt och är stor, i allafall stor som ett radhus!Tungan ute Än så länge....
    Är i vecka 27 nu och har typ aldrig mått bättre! Mår som en sol, går bara runt och njuter av situationen. Fast har dock skitont i ryggen, men det struntar vi i!

    Vi har börjat boa oss, börjat möblera babyrum och allt, blir så skönt med ett eget rum till bebisen!
    En ny kollega på jobbet är gravid, hon blev det precis när hon började nu efter sommaren och blev gravid efter två veckors försök, dvs första försöket. Så det känns VÄLDIGT skönt att jag är gravid och slipper få den i ansiktet. Hon är tio veckor efter mig.

    Just nu är det inte kul att bo i hus, vi trivs jättebra, men när jag kom hem idag har vi inget vatten och jag avskyr sånt. Vad fan är det som är fel har jag lust att skrika och hoppas på att det löser sig på den vägen.....
    Och jag som slutade tidigt och har förberett romantisk middag och massa mys! IRRITERANDESkrikandes (I ordet mys ingår dock inte sex, shit vad jag tycker det är läskigt att hålla på när man samtidigt känner någon som sparkar en. Fast ibland måste man ju få till det...)

    Fru R: Skönt att höra att ni hoppas på en fin-fin IVF julklapp. Håller båda tummarna för er!

    Min lilla bebis har börjat sparka som om "hon" vill ut, haha!
    På tisdag ska vi göra ett 3d ultraljud och få reda på om det är en liten snopp eller snippa i migSkrattande

    KRAMAR till er! (rörigt inlägg? JA!)
  • Pandan82
    Fru R skrev 2010-12-02 19:19:24 följande:
    cinza: skönt att allt såg bra ut!

    Nu har vi kommit igång med sprutor. Huga säger jag bara! Fram till idag var det bara en penn-spruta men idag ska det vara den och en till. En som är STOR och väldigt obehaglig får jag erkänna.... Gulp! Men men, den måste ju in säger de....

    Thessla: allt bra hos er?!

    Panda: va roligt att höra att ni trivs i huset, små problemen till trots... Tungan ute Jag menar, vem behöver varmvatten!?!? Drömmer

    Ja ni tjejer, snart är det jul!! Tomte
    Skönt att höra från digGlad har funderat kring hur du har det och det låter väl så där kul med alla sprutor och allt men skönt med en aggresiv behandling, för nu jävlar ska här bli en unge till i trådenSolig

    själv går jag in i vecka 30 i morron, shit vad tiden går!!! Börjar känna mig rejält stor och osmidig! Men det är verkligen hur underbart som helstSkrattande

    När vi gjorde 3D ultraljud såg lillen precis ut som jag gjorde när jag var nyfödd! och det visade sig att det var en liten tjej!!!!Glad hade verkligen inte spelat någon roll vilket som men vi har verkligen varit helt övertygade om att det var en tjej då jag för första gången i mitt liv har velat köpa rosa saker, hihi! kände så med ens jag blev gravid, nån jäkla hormon kan jag säkert skylla på....
    Mannen blev helt förskräckt under ultraljudet och undrade om barn verkligen ska ha så stora näsor, haha! Nu har ju just nyfödda ganska stora snokar och vår lilla har ju lite att brås på om man säger så....

    Cinza: det blir vecka 22 för dig nu då, då börjar du också bli stor och känna rejäla sparkar?

    Kramis!
  • Pandan82
    Fru R skrev 2010-12-12 15:28:42 följande:
    Pandan: Grattis,en liten tjej! Passar dig tycker jag! Haha, kan tänka mig att du botaniserat dig blad alla rosa spets kjolar du hittat!

    Tack förresten, hoppas också att det blir bra det här! Äggplocket är över, tack gode gud! Jag tänker bespara er detaljerna, inget vidare kul. Återföring blir på måndag eftermiddag då jag fick 5 av 7 ägg befruktade och får därför 5 dagars odling!  Är väldigt  nöjd med det!

    Ha en skön tredje advent tjejer!
    Åh, håller tummarna, håller tummarna, håller tummarna!Glad
  • Pandan82
    Fru R skrev 2010-12-24 21:12:13 följande:
    God jul tjejer! Hoppas ni alla har en underbar julafton.

    Vi fick idag världens bästa julklapp, ett fin-fint Plus! Men försiktig optimism, vågar inte ta ut något i förskott riktigt...

    Kram
    JAAAAAAAAAAA!GladGladGlad
    Åh vad kul!
    Förstår dock din försiktiga optimism med tanke på din historia, själv tyckte jag de första femton veckorna var hur långa som helst! Suck!
    Men jag håller mina tummar så hårt jag kan och jag lovar att min lilla dotter ligger där inne och håller sina med! Hon hoppas ju på att det ska födas många, många barn 2011 så hon får många kompisa att träffa när hon blir äldre och åker in till stora farliga göteborg. Då måste ni ju ha en arme av stadserfarna läskiga tonåringar som kan lura skjortan av henne.Tungan ute

    Cinza: grattis till mannens jobb! Shit vad skönt!

    Makane: Låter underbart med en liten där hemma, längtar så efter min egna just nu. Drömde i natt att jag födde henne på tisdag. Men vill dock hålla mig över nyår, minst! Men hon får gärna stanna där tiden ut för min del, är ju så häftigt att känna henne där inneGlad

    Idag har vi tokshoppatSkrattande Har köpt kamera (för att kunna fota lilla tjejen mycket, har en systemkamera nu men de är ju så otympliga. Ja,ja i-landsproblem...), vagn, en brio sing, hoppas den blir bra, verkar vara bra för oss i allafall... Sen har vi även köpt en bilbarnstol. Så nu känner vi oss nästan redo.

    Ha ett tokskönt årsslut och ett ännu mer tokskönt nytt år!
  • Pandan82

    Går in i vecka 34 nu! Livet bara susar förbi.

    Nyfiken på hur ni mår allihopa!
    Speciellt lite extra nyfiken på de två gravida tanterna!

    Cinza: Vecka 26 nu då eller? Några krämpor eller annat?

    FruR: Hur går det för dig? Mår du bra?
    Nyfiken och hoppfull!Hjärta

    Kram! Ut och lek i snönSkrattande

  • Pandan82
    Fru R skrev 2011-01-10 13:13:16 följande:
    Pandan: Herregud, snart dags ju! Va roligt!

    Cinza: Det går ju fort som bara den för dig också nu ju! Fy fasen för foglossningen och inflammation på det också... Nej, inte ok!
    Härligt att din man har lite humor om det, även om det inte är han som har ont...

    Själv mår jag ok, har lite svårt att gå för länge utan mat bara.... Blir vrålhungrig på en halv sekund och mår inte bra då. Men det går över. Sitter för tillfället på jobbet och käkar popcorn!

    Annars går jag in i v 8 på onsdag tror jag... Får erkänna att jag inte vet riktigt hur jag ska räkna så det är en undefärlig vecka. Ska på vul på torsdag och det är väl det riktiga eldprovet. Få se att det verkligen finns något där inne. Men å andra sidan, 5 gravtest kan inte ha fel!
    Kul, kul att höra från dig!
    Otroligt glad att allt är bra, trots vargtendensernaTungan ute Jag ser framför mig hur du ser ut som vår ena katt när han fattat att det vankas kött i köket, jisses!!
    Jag tror inte heller att fem gravtester kan ha fel!
    Åh vad kul med vul, eller ja, vad säger man. Hur kul är det egentligen att ligga där och fläka upp sig, men för jävla häftigt är det att se den lilla gelebönan som ligger där med ett litet fint hjärta som dunkar!
    Du måste höra av dig om hur din lilla geleböna ser ut, vem liknar h*n, och jo, sånt kan man se redan då!
    Vår geleböna såg lite så där lustig ut i vecka tio, då liknade hon mannen. På 3D i vecka 28 var hon söt, då liknade hon migSkrattande (hoppas för allt smör i småland att inte allt går i arv, en del saker måste helt enkelt rätta till sig från generation till generation)
  • Pandan82

    Hej, hej, hallå! (Eller vad man nu skriver när man vill låta så där käckKräks)

    Hur mås det där ute i stugorna?
    Här börjar man tröttna på den stora magen och den äckliga, äckliga halsbrännan och de äckliga uppstötningarna som kommer så fort man lägger sig ner! Igår trodde mannen jag var sur när jag inte ville ligga mot honom när jag pratade, kunde inte vända mig om, höll på att fräta sönder hela halsen kändes det som.

    Det här vet redan ni som har fött barn, men JISSES vad STOR hon känns nu, hon tar ju upp hela magen och gör verkligen anspråk på mina inre organ känns det somTungan ute

    Åh vad jag längtar, längtar, längtar nu!
    Var i Ullared i helgen och tror ni inte de hade en sån vagga vi vill ha, fast 700kr billigare än den vi planerat att köpa denna löning. Visste inte ens de hade sånt! Så nu har vi nog köpt allt man kan tänkas ha när en liten ska komma! (hoppas vi)

    Ha det gott! Kram!

  • Pandan82
    Makane skrev 2011-01-24 14:49:34 följande:
    Ja jisses vad trött man är på det när det börjar närma sig bf. eller jag var också det iallafall. och så längtar man ju så mycket efter bebisen. Glad Men vad fantastiskt det är att hon snart är här Pandan! Ryser när jag tänker på det. Härligt att ni fyndade på Ullared!

    Här är allt bara bra. Läste mitt senaste inlägg däruppe och inser hur mycket som händer på en månad. Då hade min minsting precis börjat stå själv, nu står hon stadigt som bara den och tog igår sina första steg. Det dröjer nog någon månad till innan hon går ordentligt, men hon kämpar och kämpar. Så nu har hon blåmärken för det istället. Enveten som få är hon min lilla.

    Cinza & Fru R, hur går det för er?
    GladÅh, första stegen!Glad
    Är verkligen något helt otroligt magiskt tycker jag! Helt underbart! Tänk att hon redan blivit så stor!!! Tiden går verkligen ruggit fort, det var inte bara nått mamma hittade på när man var liten och tyckte att varje minut var en timme lång...

    Grattis till den lille fotgängaren!Glad
  • Pandan82

    Hallå tjejer!
    En uppdatering sitter på sin plats tycker jag allt!

    Hur mår ni?
    Vad händer hos er just nu?

    Själv sitter jag här med 16 dagar kvar till bf och JÄVLAR vilka förvärkar jag haft i natt. Har kommit hela natten med 30 minuterns mellanrum. Men nu hoppas jag allt hon kommer snart, för allt för många såna här nättet till känner jag att jag klarar mig utan. Och hjälp vilka problem jag har med foglossningar nu!!! Kan inte sitta eller ligga i något som är det minsta mjukt, känns som att höften ska explodera då. Så ni kan ju tänka er hur bra jag sovit de senaste veckorna.....

    Cinza: Hur går det med dina foglossningar? Det lät ju inte allt för kul sist....

    FruR: Hur går det? Hur mår du?

    Kram!

    P.S Jag tycker så synd om mig själv att jag börjat dagen med att äta en tredjedel av en butterkakaSkrattande 

  • Pandan82

    Åh vad skönt att höra från digGlad

    Men tråkigt att du blöderRynkar på näsan
    Usch! Vet ej om jag sagt det men jag hade en kompis som tokblödde typ hela sin graviditet, hon höll på att bli psykiskt knäckt, MEN tillslut ramlade det ut en helt underbar fin liten dotter som nu är 5 månader gammal. Så det kan mycket, mycket väl gå hur bra som helst. Men det var inget roligt för henne att vara gravid! Det blev många besök för henne på "akuten" med.

    Själv sitter jag och klockar värkarna nuTungan ute Vet att det inte behöver betyda någonting, men nu kommer de med intervaller på 7-15 minuter och det sjuka är att de verkar följa samma intervallsystem,7, 15, 9, min, 7, 15, 9 min osv...
    Men, men..... Det kan som du säger dröja LÄÄÄÄÄNGE innan hon kommerGråter

    Foglossningsbältet är jätteskönt, men inte nu när magen typ är STOOOOR!
    Eller det är det bara jag som verkar tycka, alla andra är chockade över att jag ska ha så snart.... Tacksam? JAAA!

    Nu kommer en värk tiilllllllllll....

  • Pandan82

    Oj, här gick det undan!!!

    Höll på allvar på att föda henne ensam på badrumsgolvet!
    Helt plötsligt sa det PANG och så kom krystvärkar!!! Kunde inte göra annat än att lägga mig på badrumsgolvet och försöka låta bli att arbeta med värkarna.
    En kompis ringer och frågar vad jag gör! "Ligger på badrumsgolvet och föder barn!" hade jag tydligen svarat. Sen ringde jag min man och som tur var insåg han allvaret och ringde en ambulans. Han kom hem precis innan ambulansen och när den kom visste de inte om de skulle hinna åka in eller förlösa mig på plats! Det enda jag hade att tillägga var: "HIT MED LUSTGASEN!" som jag för övrigt aldrig testat innan men det lät bra i stundens hetta!
    De bestämde sig då för att slänga in mig i ambulansen och dra! Tack för det säger jag! De hade lustgas i bilen MEN DEN TOG SLUT!!!!! VE OCH FASA! De tio minutrarna jag fick klara mig utan var de värsta! Men de lovade mig dyrt och heligt att jag skulle få fri tillgång till lustgasen när jag kom fram! Och det fick jag! Hurra!!!
    Sen andades jag lustgas och kände att hon kom ut! Sen var det liksom färdigt!

    Nu ligger jag här hemma i sängen med världens underbaraste LovaSolig
    Född den 11 februari 17.24. Vägde 3230 och var 49,5 lång. 16 dagar för tidigt!

    Nu ska vi bara njuuuuuta!

  • Pandan82

    Tack för alla fina gratulationerHjärta

    Sitter här nu med en djupt sovande Lova i knätGlad
    Hon är helt slut idag! I förmiddags slog vi nämligen på stort och utsatte (ja, genomtänkt ordval) henne för sitt första bad! Jisses alltså vad den lilla tjejen kan skrika! Det var tydligen inte så mysigt som bebisarna på tv-reklamen alltid verkar tycka att det är....Rynkar på näsan Givetvis agerade vi som korrekta hänbitna föräldrar och filmade övergreppet på henne. Stackars liten, undrar om man kan med och visa det för henne i framtiden....

    Shit vilken hormonelt stormig vecka det har varit. Stackars, stackars mannen säger jag bara... Det första som slog mig när hon var född var att jag utan att tänka efter en hel sekund ens lätt skulle kunna dö för att rädda henne. Jag antar att denna omedelbara kärlek är något som ni som fått upp ett barn på bröstet kanske känner igen, men hjälp vad oförberedd jag kände mig! Sen satt jag hemma och grät i ca fem dagar över att hon är så vacker och så underbar. När jag väl tyckte att jag blivit stabilare så läste jag på nyheterna att en mamma dog i hjärtinfarkt när hon fick upp sin son på bröstet, och där stod mannen själv med deras underbart fina bebis. Ja, då brast alla fördämningar igen.... Shit vad hemskt!

    Jag har verkligen känt att det är för bra för att vara sant, nått dåligt måste hända snart! Dumma, dumma mörka tanke!

    Trots alla hemska tankar som far omkring där uppe så känns det mycket, mycket bättre nu. Nu känner jag att det är kul att sitta här med Lova och jag tror inte längre att hon ska sluta andas vilken sekund som helst. Sen kan ju tråkiga jävla skitsaker hända, men man kan ju inte gå och tänka så hela tiden. Då blir man ju som min mormor och hon har varit död i trettio år, fast alla vi andra ser en frisk och välmående (iallafall fysiskt välmående) tant på dryga åttio bast!

    Så, nu har jag hormonsvamlat färdigt och nu pep vår nya super Mario-tvättmaskin att den är färdig. Och jo, tro mig, vår tvättmaskin låter verkligen som super Mario....

    Puss!

  • Pandan82

    Fru R: Ja, ja, då är det väl bara till att bita ihop och vänja mig vid ett liv i orons tecken nu då hör jagTungan ute 
    Hur går det med fogarna och allt annat som hör en graviditet till?

    Cinza: Vecka 34 nu då? Hur går livet med en stor mage? (Var mycket enklare att hålla reda på vilken vecka du var i när jag själv var gravidTungan ute)

    Makane: Har din lilla going gått nått mer? Kan tänka att när de väl börjat gå så vill de inte krypa runt med dammråttorna längre! En kompis bara väntade och väntade på att hennes lilla älskling skulle börja gå, sen när han väl började gå insåg hon hur oanpassat hennes hem var för en gående liten krabat, fick värsta paniken, haha.
    Det roliga är att hon bara helt plötsligt mötte honom i hallen gåendes en dag, snacka om att hon blev chockad.

    Ha det gott!

Svar på tråden Göteborgare diskuterar vidare kring barnlängtan/graviditet +allt annat mellan himmel och jord 2