Inlägg från: etanol |Visa alla inlägg
  • etanol

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Det här är allvarligt! Jag kan inte se någon annan råd än att du köper en Clive Christian X perfume och duttar ner i duschtvålen, allt för att han åtminstone ska lukta rätt när han kliver ur duschen...alternativt dumpa honom...Guuu vad jag lider med dig.

• etanol

Min teori är att ju större lökar man har desto billigare parfym och duschtvål kan killen ha, dom kommer ju inte direkt inpå näsroten sas

• etanol
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:29:37 följande:
    Fast mina är inte så stora
    Ja, antingen får du lägga in några hundra cc eller dumpa...kanske operera in några extra polyper så du är konstant snuvig...bara några förslag så här i all välmening
  • etanol
    Jazza skrev 2010-03-24 19:32:35 följande:
    Skära av sig näsan, då? Krångla inte till det i onödan, nu
    Meh, då blir ju HON ful, det går ju inte, tänk om HAN dumpar henne då? Doh..
  • etanol
    Jazza skrev 2010-03-24 19:35:43 följande:
    Eh... BLIR? Har du sett henne? Gå loss med en osthyvel i plytet på henne skulle endast verka till hennes fördel
    Eeeh, nej det har jag inte...Jamen dåså, är du svinful TS så har Jazza en kanonidé som kanske funkar. Ja här brainstårmas det som aldrig förr.
  • etanol
    Jazza skrev 2010-03-24 19:40:46 följande:
    Det känns ju mer och mer som det bästa alternativet... Hon blir snyggare och slipper DubbelDusch stanken... *tar patent*
    Ja nu är vi överens. TS vi har bokat in dig på Akadmikliniken den 1:a april kl. 08,00. Kom ihåg att tvätta dig med antibakteriell tvål innan. Det borde inte bli så dyrt, men även om det blir det så är det ju värt det.
  • etanol
    Vik hädan skrev 2010-03-24 19:43:48 följande:
    Ni har fått mig att inse att jag och min Dove inte är ett dugg bättre än han och hans Dubbeldusch.... Så jag behåller honom, han är ju iallafall snygg och har stor kuk.
    Snacka om WT...

;)
  • etanol
    Jazza skrev 2010-03-24 19:47:26 följande:
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!