Inlägg från: Rigmor Mortis |Visa alla inlägg
  • Rigmor Mortis

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Jag lider med dig, TS  

• Rigmor Mortis

Jag tror det finns anhöriggrupper för sådana som TS, vars killar använder dubbeldusch och inte vill sluta. Fast jag hade dumpat direkt, jag skulle inte orka

• Rigmor Mortis
    Lady Namárië skrev 2010-03-25 12:44:13 följande:
    PennyLane: Så hemskt! Har du hämtat dig, eller påverkar det fortfarande tilliten i dina relationer? *styrkekram* TS: Om du känner att du inte orkar konfrontera honom ensam, ta stöd av en eller flera vänner! Det kanske känns lättare att slänga dubbelduschen i ansiktet på honom om du har 15-20 av dina närmaste med dig. Då kommer han inte att kunna manipulera dig och få dig att tro att det var en engångsföreteelse.
    Vilka vänner? Den typiske Dubbelduscharen bryter först ner tjejen så hon inte har några vänner kvar, sen visar han sina hygien(o)vanor  Och tro honom inte om han lovar att sluta, som kostaterats ovan; En gång dubbelduschare, alltid dubbelduschare. 
  • Rigmor Mortis
    Sommarlöv skrev 2010-03-25 13:48:08 följande:
    Haha, ja alltid finns det något att gnälla på. Min kille använde med dubbeldusch när vi träffades och han är nog så långt ifrån WT som man kan komma i övrigt. Han har dock slutat med det....
    Ja, man kan ju göra klassresor, men skrapar du lite på ytan ska du se att du hittar Cewhin därunder {#lang_emotions_sealed} Class is only skin deep, som det gamla talesättet lyder. 
  • Rigmor Mortis
    Sommarpresent skrev 2010-03-26 12:09:27 följande:
    Kolla vilket forum tråden ligger i...

Ja, alla vet ju att det är på FL's forum, man får vara bra dum för att vara här och läsa och inte veta var man är {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!