Inlägg från: Lady Namárië |Visa alla inlägg
  • Lady Namárië

HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

Dumpa snabbt! Annars sitter du snart där och äter stampat kött med moskula och räksallad till bröllopsmiddag på en Sibylla bredvid motorvägen. *vet*

So say we all
  • Lady Namárië

PennyLane: Så hemskt! Har du hämtat dig, eller påverkar det fortfarande tilliten i dina relationer? *styrkekram*

TS: Om du känner att du inte orkar konfrontera honom ensam, ta stöd av en eller flera vänner! Det kanske känns lättare att slänga dubbelduschen i ansiktet på honom om du har 15-20 av dina närmaste med dig. Då kommer han inte att kunna manipulera dig och få dig att tro att det var en engångsföreteelse.

So say we all
  • Lady Namárië
    Rigmor Mortis skrev 2010-03-25 13:26:24 följande:
    Vilka vänner? Den typiske Dubbelduscharen bryter först ner tjejen så hon inte har några vänner kvar, sen visar han sina hygien(o)vanor  Och tro honom inte om han lovar att sluta, som kostaterats ovan; En gång dubbelduschare, alltid dubbelduschare. 
    Fy så hemskt! Finns det inga jourboenden för sådana här situationer?
    Kokomo skrev 2010-03-25 13:29:44 följande:
    1. Gör slut! 2. Anmäl!
    Ja! Alldeles rätt!
    So say we all
  • Lady Namárië
    Miniminou skrev 2010-03-25 15:00:26 följande:
    Jag trodde att jag var ensam om det här problemet! Min sambo tvättar även håret med dubbeldusch! Jag har försökt att på ett respektfullt sätt berätta hur hans duschtvål får mig att känna mig, men han tar mig inte på allvar, eller bryr sig inte? Jag känner att det här problemet sakta men säkert får oss att glida ifrån varandra, jag vet inte vad jag ska göra? Han använder även någon billig variant av deo inköpt på Willys. Är det kört för oss eller går relationen att rädda på något sätt? /sambo till en 25-åring som luktar gubbe
    Han kränker dig! Lämna honom!
    So say we all
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!