hypomani
Hej.
Jag och min sambo håller på och separerar.
Hon blev helt konstig för ca 3 månader sen, bytte helt personlighet till att bara vara uppåt glad och sitter och ler och säger att hon e så jäkla snygg och speglar sig i typ 2- 3 timmar varje dag. tränar 6-7ggr i veckan och har shoppat upp sina besparingar på kläder. Vi har även haft en massa sex, hon har fått mkt större lust än tidigare.
Även hennes kompis säger att hon inte är sig själv och att hennes leende ser sjukligt ut. inget fel i att vara glad men så här hon inte varit tidigare.
Hon lyssnar på hög musik och stänger in sig och vill inte umgås med mig, men gärna med kompisar. Hon slutade att amma för ca 4 månader sen och efter det så har hon blivit nån annan än jag blev tillsammans med. Hon går ut o festar nästan varje helg. Nu e det så att vi har en dotter ihop på 13 månader så det är riktigt jobbigt att separera.. Hon bryr sig inte så mkt om våran dotter heller visst hon gullar o så men byter ogärna blöja och låter mig sköta typ allt. kan hon ha blivit manisk eller nåt, sa det imorse till henne men det förnekade hon. Hon älskar sitt liv säger hon, fast hon håller på att splittra våran lilla familj. Vad kan jag göra föutom att separera?
Mvh förtvivlad