Jag skulle INTE rekommendera en vagn från annaaxel.se eller det märket alls!
Jättefina vagnar o ett bra pris, ja visst, den ingen som helst kvalité eller säkerhet.
Jag var helt inne på dom vagnarna för 1år sedan ungefär och sökte en massa info om dom och kom fram till att dom är farliga!
För det första så är har det hänt att handtaget gått sönder på kombivagnen som har vändbart styre, söker man på nätet så kommer det upp en hemsk artikel om det.
Plasten till styret har på många vagnat spruckit och innebär därmed en säkerhetsrisk.
Sen är det ofta att fjädrarna(som är av plast) ger sig och då lutar hela vagnen åt ett eller annat håll, och hur kul är det med en liten bebis som ligger i liggdelen med huvudet neråt?
Jag har en väninna som köpte en sådan vagn och efter 1månad när hon var ute och gick så lossnade ena hjulet!
Det var inte så att det bara lossnade utan hela hjulet gick sönder invändigt så det är helt obrukbart. (behöver ja säga att hon köpte en ny vagn snabbt efter det?)
Många som haft problem med vagnarna får ingen eller väldigt lite hjälp, företaget slingrar sig undan och är svåra att få tag på när de väl gäller.
Nej, jag avråder folk från den vagnen.