• skånebo

viktökning av Pergo?

Har kämpat som en tok med att gå ner i vikt sedan nyår, är med på viktväktarna, motionerar nästan dagligen men går knappt ner nåt alls. Under hela denna tiden har jag tagit pergo, nu senast dubbeldos och nu visar vägen UPP. Blir så jäkla less när man inte ser resultat när man verkligen kämpar med både mat o motion. Nån mer som har märkt av detta när ni tagit pergo??

• Svar på tråden viktökning av Pergo?
  • Vårflickan84

japp!
    förra året under våren åt jag tre kurer av pergo efter varandra (alltså mars, april, maj) och blev helt svullen i hela kroppen och gick upp i vikt. hade uppehåll under sommaren och då gick jag ner igen =) vet inte om det kan vara nåt samband men jag tror det.

• lerumstessan

jag gick också upp förra gången jag åt pergo, får se hur det blir nu, hoppas inte det då jag fortfarande har ca 10 kg kvar sedan graviditeten.

~¤~Ally 090617~¤~
  • heter

Hur många kilon pratar vi ungefär och går man ner det efter medicineringen igen?

• lerumstessan
    heter skrev 2010-04-03 23:40:56 följande:
    Hur många kilon pratar vi ungefär och går man ner det efter medicineringen igen?
    Jag gick upp ca 5 kilo och sedan blev jag ju gravid (vilket ju är det man hoppas på om man äter pergo) och då lade jag på mig ca 25 kg till!! Har ca 10 kvar nu när dottern är 9 månader......
    ~¤~Ally 090617~¤~
Svar på tråden viktökning av Pergo?