Bästa foundation?
Det finns en helt fantastisk foundation men den är numera tyvärr nästan helt omöjlig att få tag på: Water Canvas från Vincent Longo! Bättre foundation får man dock leta efter...
Det finns en helt fantastisk foundation men den är numera tyvärr nästan helt omöjlig att få tag på: Water Canvas från Vincent Longo! Bättre foundation får man dock leta efter...
Linda1976! Vad snäll du är! Jag mailade precis till Vincent Longos kundservice för att fråga hur man får tag på deras produkter i Europa. Går det att beställa så gör jag det men skulle de mot förmodan enbart säljas i London så återkommer jag till dig i ett PM!
Jag håller med Linda1976. Har varit på ett sådant där "homeparty" där de sålde MK en gång och en konsult valde ut produkter som skulle passa mig men med ett katastrofalt resultat som följd. Produkterna torkade ut min hud helt totalt och jag kommer aldrig att köpa något sådant och kan inte heller rekommendera Mary Kay till någon annan. Jag håller istället fast vid sådana produkter som en utbildad hudterapeut rekommenderat för mig vad det gäller rengöring etc och när det gäller makeup produkter som en erkänt duktig makeup artist hjälpt mig att välja ut.