• Maia

Nån fikasugen mamma i Karlstad?

Hej!

Sitter och tvekar, tvekar om jag skulle skriva eller inte. Är lite folk skygg.. :)
    Kan ju presentera mig iaf.
    Maria 32 år. Sambo och har en son på 16 månader. Bor på norrstrand i en 4a.
    är sjukskriven och sonen går på dagis tisdag till torsdag 9-14 så det blir ganska långtråkigt de dagarna.
    kikade på smulans blogg och den var så trivsam. "ler"
    tänkte iaf tipsa om lundbergs café på rudsvägen norrstrand. de har ett lekrum om ni ska ha med barnen när ni fikar. 
  • Maia
    Forsman skrev 2010-04-03 19:07:15 följande:
    Det är ju bra med ett lekrum :) Du har inte lust att följa med och fika Maria?
    Möjligtvis. Kunde vara trevligt att träffa andra mammor då jag inte gaft så mycket sån kontakt. Man känner sig ju tjatig att prata bara om sin son med folk som inte ha barn. *ler*
    Är man fler så behöver jag ju inte känna stressen att ensam hålla igång ett samtal
  • Maia

Synd på fikat idag. Såg faktiskt fram emot att våga ta steget, vara modig och träffa andra mammor. :)

• Maia

solkattan; skulle jätte gärna hängt på men nu är jag så jäkla trött, sonen oxå så han ska få mat och sen blir det vila för oss båda. Känns synd.

• Maia

solkattan; om jag kommit dit så hade jag varit svår att missa. Rödhårig och har en vagn som är lysande lime grön. Men nu kunde jag ju inte igår.

• Maia

Nu har sonen hostat hela natten så jag håller honom hemma från dagis idag. Lite snuvig också men som tur är så ingen feber, än så länge. Hoppas han inte blir sämre till imorgon för han ska med mig på ett möte som jag inte kan ställa in.

Krya på er alla sjuklingar.
Svar på tråden Nån fikasugen mamma i Karlstad?