• Smulan85

Nån fikasugen mamma i Karlstad?

Hej! Är rätt nyinflyttad här i Karlstad bor på Kronoparken har inte fått kontakt med någon än så det skulle va kul om nån svarade. Jag är 25 år bor med min sambo och mina två barn på 1,5 och 3,5 år. Båda två är för tillfälligt arbetslösa. Är trött på att sitta hemma själv nu så fikasugna mammor/pappor skulle va kuloch träffa. {#lang_emotions_laughing}

• Svar på tråden Nån fikasugen mamma i Karlstad?
  • Smulan85

Hej på er! Vad kul att det var nån som svarade!{#lang_emotions_smile} Ni kan läsa mer om mej  på min blogg om ni har lust. Ingen av oss som har fått nått jobb än{#lang_emotions_frown} och minstingen har ingen dagisplats än.. Annars har A dagis mån, ons och tor 9-14. Ni får gärna bestämma plats, vet inte riktigt vart det är barnvänliga cafeèr.

• Smulan85
    Smulan85 skrev 2010-04-01 11:52:29 följande:
    Hej på er! Vad kul att det var nån som svarade! Ni kan läsa mer om mej  på min blogg om ni har lust. Ingen av oss som har fått nått jobb än och minstingen har ingen dagisplats än.. Annars har A dagis mån, ons och tor 9-14. Ni får gärna bestämma plats, vet inte riktigt vart det är barnvänliga cafeèr.
    http://frokenfraken85.blogspot.com/
  • Smulan85

Gla påsk på er {#lang_emotions_smile} Fick ett tips om nått cafe på haga nånstans. Men jag kommer inte ihåg vad det heter... Jag tror inte jag kan komma på ons, min svåger och sambo kommer på tisda och sover över tills ons. Men jag vet inte vilken tid de åker än.

• Smulan85

Vi kanske kan ta det på fredag? Om ni har tid då. {#lang_emotions_smile}

• Smulan85

Va bra {#lang_emotions_smile} Vilka är det som följer med? Jag kan runt 11.

• Smulan85

Hej! Va kul att fler mammor hittar hit! Ledig på fredag för en fika?{#lang_emotions_smile}

• Smulan85

Verkar inte bli nån fika imorrn, till veckan kanske?

• Smulan85

Jag hade tänkt och fråga det samma men vi är sjuka magsjuka och förkylningar... {#lang_emotions_throwup}

• Smulan85

Hi hi tack! I natt fick den minsta magsjukan istället så nu fattas det väl bara att sambon och jag blir sjuka... Jag antar att barna smittar te helgen oxå.{#lang_emotions_throwup} Annars kan ja ta med Adrian om han inte smittar så kan vi ta en promenad eller nått. Börjar eka i plånboken efter alla besök på apoteket...

• Smulan85

Fasiken då jag har inte hunnit sitta vid datorn nått ida och nu är det försent... Såg de om torget nu... Ja då får jag fråga om nån har lust att ta en promenad imorgon eller ta me barna till nån park. Jag hittar ju som sagt inte så bra :) Jag kikar in i kväll så får vi se. :)

• Smulan85

Hej! Var länge sen jag var in här nu... Mycket just nu. Tänkte om det var nån som hade lust att ses snart? Hoppas {#lang_emotions_smile}

• Smulan85
    ShaGaDeLiC skrev 2010-04-21 12:00:54 följande:
    Hej, har inte hunnit läsa igenom tråden än, men ville bara säga att jag, min son på 2,5 år och min pojkvän ska flytta till karlstad igen om någon månad Har bott ifrån karlstad under en period av ca 5 månader av olika anledningar men snart är vi "hemma" igen. Denna gången kommer det också bli kronoparken, trivdes väldigt bra sist också!
    Va kul med nån mer från Kronoparken :) Hoppas ni kommer trivas! {#lang_emotions_dreamer}
  • Smulan85

Det håller jag med om. Kanske till helgen? Vi kanske kan ta med nått fika och gå till nån park eller nått. Eller bara en promenix? Just nu är de ju dåligt väder men det kanske blir bättre {#lang_emotions_laughing}

• Smulan85

Det låter bra. Hoppas det blir fint väder. Ska vi mötas vid grindarna utanför? {#lang_emotions_smile}

• Smulan85

Vi kanske kan ses vid elva utanför grindarna? Vi kommer med bussen :)

Svar på tråden Nån fikasugen mamma i Karlstad?