• Tialis­a
    Äldre 26 Mar 16:03
    9282 visningar
    26 svar
    26
    9282

    Fråga ang pergotime och ägglossning

    Vänder mig till er som äter eller har ätit pergotime. Jag är själv inne på min andra cyckel med pergotime och undrar när i cykeln ni fått ägglossning? Jag har användt mig av ägglossningstester. Förra cyckeln fick jag utslag på dag 18, denna cyckel är jag på dag 21 och har fortfarande inte fått utslag. Hur är det för er kan äl variera väldigt mycket eller utebli helt även om jag äter pergotime. Ska också säga att jag både förra och denna cyckel har ätit enkel kur. Hoppas någon kan hjälpa mig.

    Tack på förhand!


    Hoppas snart på en liten skrutt i magen.
  • Svar på tråden Fråga ang pergotime och ägglossning
  • bollan­mollan
    Äldre 26 Mar 19:54
    #1

    jag har aldrig fått på samma dag när jag äter pergo. denna äl kom dag 20-21 och förra dag 16-17 men en gång kom den dag 30+.

  • Äldre 27 Mar 00:10
    #2

    förra gången fick jag dag 19 och idag är jag på dag 19 och fortfarande ingen gubbe.. :( vänta vänta vänta.. Hoppas våra guldägg kommer snart.

  • Tialis­a
    Äldre 27 Mar 12:17
    #3

    Tack för svaren, då vet jag att det kan variera. Någon annan som har erfarenhet?


    Hoppas snart på en liten skrutt i magen.
  • Äldre 28 Mar 10:20
    #4

    Fått senast dag 31. Fick runt dag 25 nu när jag blev gravid. Lycka till!

  • lillam­y30
    Äldre 28 Mar 15:08
    #5

    första gången, då min son blev till hade jag äl ca dag 16. Nu på syskonförsöket är jag osäker på om jag hade äl alls på första rundan, men fick äl dag 26 på andra. Så det ser ut att variera. Trodde förresten äl var på g både på dag 113 och på dag 20 då det var stegring på ältester då (begge streck lika starka), men det var helt klart ett tokpositivt ältest på dag 26 då teststrecket var MYCKET starkare än kontrollstrecket.

    Hoppas du får äl snart!

  • Tialis­a
    Äldre 28 Mar 19:25
    #6

    Tack för svaren, jag är nu på dag 23 och tog min sista äl sticka idag och fick fortfarande inte något utslag. Kankse började jag testa försent denna cyckel. Om det finns andra som har erfarenhet får ni gärna svara. Det är intressant att veta hur det ser ut för andra.


    Hoppas snart på en liten skrutt i magen.
  • Äldre 29 Mar 07:50
    #7

    Jag håller också på att ge upp denna cykel. Jag har ju sett att jag hade en äb även om den växte sakta. Är på dag 22 idag idag och ingen äl i sikte... suck suck

  • Äldre 29 Mar 15:31
    #8

    jag fick på dag 18 förra graviteten, men jag fick inte ÄL av varje kur utan varannan...konstigt jag vet!

  • Tialis­a
    Äldre 30 Mar 19:47
    #9

    *puff*


    Hoppas snart på en liten skrutt i magen.
  • Äldre 30 Mar 20:27
    #10

    Har ätit min första pergo kur och fick fullt utslag igår på dag 17 ungefär samma som innan pergo men jag har pco så det är ingen garanti att jag verkligen haft ägglossning,ska ta prover för det nästa vecka,du ska inte ta nåt sånt prov??

    Har hört dom som fått utslag på dag 25,26..

    Lycka till{#lang_emotions_flower}

Svar på tråden Fråga ang pergotime och ägglossning