• Anonym (Arg)

Arg

Min syster har skrivit till dej ang att hennes förhållande håller på att kracha pga mig... Men så är dock fallet.
    Hon är sur på mej för att hennes kille skickat meddelande till mej medans han va ledsen å jag som är snäll mot allt p alla svarade givetvis på alla hans meddelande. Å efter många meddelande börja det trilla in en massa dikter från han å det tyckte ja va kul så ja skrev en fjantig tillbaka! Min sambo å jag hittade på kula saker för att han va ledsen, men detta tog syster på fel sätt å hon påstår att vi vart otrogna, men IKKE, ja har kille, 2 barn å varför skulle ja vilja ha min systers kille??
    Å denna kille här nu då skickade ju en massa meddelande till vår mama om att ja va så snäll trevlig glad fin å jätte söt när ja ler, så både ja å mamma börja fundera på om han gått å blivit kär i mej??

Å sen bråkade min syster å hennes sambo om nått som ledde till att han kom hit under natten för hon kastade ut honom, å då kommer stackarn hit med knivdår i knät som systger kastan på honom i all hast, på står att det inte va meningen , men vem fan kastar knivar i hemmet där det finns barn???

Jo då det va liv som fan för det, å sen skulle ja hjälpa henne att städa ur hennes lägenhet då dom flyttar, så klaga ja på att det va mycket katthår å jag är väldigt allergisk mot det å fly förbannad blev hon... men nog om det, utan hon sitter på FB å gör en massa grejer om att hon är sjuk å har adhd osv...
    Å sen tycker hon mamma ska ringa psyk åt henne å grejer... helt sjukt
    Å sen hänger hon ut mej som hora å luder på FB?
    Hur normalt beteende är det???

Tacksam för svar?

• Svar på tråden Arg
  • Gerd parterapeuten

Hej!
    Er situation verkar ganska invecklad och lite svår att få grepp om. Finns det möjligheter för dig och din syster att prata om vad som hänt så att ni kan få lite mer klarhet? Det är svårt för mig att bedöma vad ni egentligen behöver göra. Din syster ber er mamma att ringa psyk och det kanske betyder att din syster inte alls mår bra utan behöver hjälp utifrån. Det här är kanske någonting ni skall utgå från och ta på allvar så att ni kan få lite mer konkret hjälp än vad jag kan ge er på distans.
    Hälsningar
    Gerd

Svar på tråden Arg