• HäxanSurtant3

kastrera barnväldtäktsman på förskola?

Hur skall man slippa idioter till vuxna sk barnvakter /förskolelärare som inte kan uppföra sig utan att begå övergrepp på barn?

kastera dem?
    göra en fullständig psyk-utrdening innan anställning?

Jag skulle faktiskt skurit snoppen av denne man om det var mitt barn som han hade gett sig på.

OCH : ja jag tar mig friheten känna så.-utan att vilja analysera den känslan närmare.

http://gt.expressen.se/nyheter/1.1932152/polisen-misstanker-forskollarare-valdtog-dagisbarn

debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Svar på tråden kastrera barnväldtäktsman på förskola?
  • saltabanditen

Naturligtvis måste de vara dömda först därefter kan man tillämpa kemisk kastrering om de trots allt vill ta anställning inom barnomsorgen. Och hittar någon som vill anställa dem.

Jag har den åsikten att vi inte ska kastrera människor lite till höger och vänster utan bevisning...

• thomasw

Polisen misstänker - bara du väntar med kniven till efter domen så ok för mig

• pessl

Jag skulle aldrig göra det på en förskola

• thomasw
    pessl skrev 2010-03-26 20:55:38 följande:
    Jag skulle aldrig göra det på en förskola
    Naturligtvis får du sända hem barnen först ... fattar'u väl
  • Skogssmultron

VAd hjälper kastrering när han har händer? Usch, stackars barn. :(

• thomasw
    Skogssmultron skrev 2010-03-26 21:00:50 följande:
    VAd hjälper kastrering när han har händer? Usch, stackars barn. :(
    3 for the price of 2 !!!

Ja men ta händerna också - det var två ungar - tack för att någon tänker idag skogssmultron{#lang_emotions_flower}
  • pessl
    thomasw skrev 2010-03-26 20:57:22 följande:
    Naturligtvis får du sända hem barnen först ... fattar'u väl
    Men det känns fortfarande fel att göra det på en förskola, blir ju så blodigt och messy
  • thomasw

Kan man inte knyta ihop trådar på något vettigt sätt.

(I en annan tråd diskuterar dom blodpuddingsrecept just nu)

• Skogssmultron

Hmm. enkelt sätt att laga nyttig och närproducerad mat.
    Ställ upp en köttkvarn på närmaste torg size xxxxxxL, i med kroppen bara och ny fresh färs till var och en.

• idisb

hur kan man ens utnyttja barn sexuellt? va fan har man i huvudet då? kapa k*ken på dom helt om det ens hjälper...

• Skogssmultron
    idisb skrev 2010-03-26 21:24:24 följande:
    hur kan man ens utnyttja barn sexuellt? va fan har man i huvudet då? kapa k*ken på dom helt om det ens hjälper...
    Men så får vi inte glömma kvinnorna! Finns ju de som är äckel utan en körv mellan benen.
    Ulvar i fårakläder finns nog där man minst anar det.
  • idisb
    Skogssmultron skrev 2010-03-26 21:35:06 följande:
    Men så får vi inte glömma kvinnorna! Finns ju de som är äckel utan en körv mellan benen.Ulvar i fårakläder finns nog där man minst anar det.
    så sant inte tänkt på det för man läser aldrig om dom, dum fråga kanske men hur utnyttjar kvinnor barn?
  • HäxanSurtant3
    idisb skrev 2010-03-26 21:49:06 följande:
    så sant inte tänkt på det för man läser aldrig om dom, dum fråga kanske men hur utnyttjar kvinnor barn?
    det vill du inte veta..jag var på en försläsning om sexuellt uttnyttjade barn och då var det ett incestfall där mamman förgrep sig på sin lille son...du vill inte veta hur. Fy f*n....!
    debattörer utan vettiga budskap undanbedes...
  • Jennie med ie
    idisb skrev 2010-03-26 21:49:06 följande:
    Men, på riktigt, om du tänker efter kanske du kommer på... är verkligen "snopp in i nåt hål" det enda sättet att utnyttja barn du kan komma på?
  • idisb
    Jennie med ie skrev 2010-03-26 22:56:58 följande:
    Men, på riktigt, om du tänker efter kanske du kommer på... är verkligen "snopp in i nåt hål" det enda sättet att utnyttja barn du kan komma på?
    menar du röra o så? förlåt är säkert jätte dum eller naiv, kan inte i min vildaste fantasi förstå hur man kan utnyttja ett barn
  • thomasw
    idisb skrev 2010-03-26 23:01:16 följande:
    menar du röra o så? förlåt är säkert jätte dum eller naiv, kan inte i min vildaste fantasi förstå hur man kan utnyttja ett barn
    Problemet med dig är att du är helt normal - jag har samma problem
Svar på tråden kastrera barnväldtäktsman på förskola?