Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Vad ska ni äta i dag 25

till lunch blev det räkmacka
    middag blir det snart hemmagjord veg pizza *mums*

• nomina

hade noll matlust o noll inspiration för att laga mat igår. så rotade jag o gjorde en underbar grönsakssås på champinjoner, paprika, rödlök, vitlök, körsbärstomater, sedan en klick smör o mjöl, i me mjölk och en matsked av dominos färdiga pastasåser, salt o peppar.
    serverade med ris men funkar lika bra me pasta, blev sååååå gött!!!!!!!!!!!
    prova

• nomina

och idag blir det:

korv me bröd över öppen eld, ska prova att göra pinnbrödsdeg o ha med mig oxå
    middag: räkor kanske...något lättare iallafall...

• nomina

känner mig väldigt lat idag så de blir kokt majskolv med smör o salt samt (köpt) grillad kyckling :)

• nomina

blir ett par pizzabitar som e kvar sen igår till lunch. till middag blir de pannkakor om ja lyckas plocka lite blåbär idag så de blir blåbärssylt till...kanske en klick grädde oxå

• nomina

Eftersom hungern inte gav me sig igår kväll utan bara blev värre o ja ännu latare slutade de me pizza!
    Troligen världens största, ja såg nog hungrig ut =D
    Så de blir pizza till lunch idag o ikväll ska j göra potatisgratäng med ungsgrillad kyckling och sallad.
    Ett gott vin till de också kanske! =)

• nomina

här blev de makaronipizza för första gången! riktigt gott faktiskt, säkert poppis hos kidsen oxå! =)

• nomina

igår kväll blev de färska räkor!! mmmums

idag blir de sista biten av makaronipizzan till lunch. middag e inte bestämt ännu... pasta/kycklingsallad vore inte helt dumt!

Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25