Inlägg från: Milkina cerka |Visa alla inlägg
  • Milkina cerka

Vad ska ni äta i dag 25

Pasta med en sås på blandad svamp o. cremefraiche. Coctailtomater, avocadobitar och gurkstavar till.

• Milkina cerka
    Lunch - blev en sallad på en mängd rester som hopat sig i kylen - En pastasallad med majs, gurka, tomater, champinjoner, strimlat stekt fläsk, lite strimlad skinka, riven ost o. avocado. Blev helt ok. faktiskt.

Middag - Kycklingfiléer marinerade (apelsin o. chilivinägrett, lite blomsterhonung o. olivolja), ris, en sallad och en kall sås som jag gör på cremefraiche o. citron tror jag.
    ٩๏̯͡๏)۶ kottfrimandag.se/ ٩๏̯͡๏)۶
  • Milkina cerka

Lunch - Pizza och sallad på vitkål o. italiensk dressing

Middag - Matiga salladssmörgåsar med kall soppa till.

Egentligen skulle det varit tvärt om, men fick ändras av organisatoriska skäl

• Milkina cerka

Chili sin carne med ris/tacochips och gräddfil, en sallad .. har aldrig sett chili ätas upp s å  snabbt tidigare, i fortsättningen blir det med tacochips tillGlad.

• Milkina cerka

Idag blir det grillad abborre(fylld med färsk dill) som mannen och sonen drog upp igår, till den kokt potatis, skirat smör, lite citron o. en sallad

• Milkina cerka

Lunch - Rester av pastagratäng och nykokta majskolvar med smör o. citron Tungan ute

Middag - Köttbullar, potatismos, ketchup o. gurk- o. morotsstavar

♥ ♥♥♥♥♥♥ www.godtube.com ♥ ♥♥♥♥♥♥
  • Milkina cerka

Har haft halvkrassliga barn, så maten blev därefter..

Lunch - Ravioli o. gurkstavar

Middag - Pannkakor med färska jordgubbar, lite flytande honung o. glass för onda halsar..

För dem som tror behövs inga bevis. För dem som inte tror finns inga bevis.- Men Gud h a r gett mig nog med bevis.
  • Milkina cerka

Quesadillas o. en sallad blir det här, melonskivor med mynta o. gurka till efterrätt(det är gott ihop iaf enl. mig).

För dem som tror behövs inga bevis. För dem som inte tror finns inga bevis.- Men Gud h a r gett mig nog med bevis.
  • Milkina cerka
    Lunch - Korv i bröd, sallad och nyplockade skogshallon med socker och mjölk till efterrätt.

Middag - Köttfärslimpa, kokt potatis, sallad, melonskivor till efterrätt
    Om en man kan visa så mycket hat, tänk så mycket kärlek vi alla kan visa tillsammans
  • Milkina cerka
    Milkina cerka skrev 2011-07-27 13:07:02 följande:
    Lunch - Korv i bröd, sallad och nyplockade skogshallon med socker och mjölk till efterrätt.

Middag - Köttfärslimpa, kokt potatis, sallad, melonskivor till efterrätt
    Ha ha, ser att jag glömt sås/sky och lingonsylt, men det blir det naturligtvis till middagen också.
    Om en man kan visa så mycket hat, tänk så mycket kärlek vi alla kan visa tillsammans
Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25