• Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25
  • toksnippa
    levandecharader: Fräser lite snabbt 1 st hackad lök tillsammans med 5-10 st hackade feferonis, har i kebabflarn och steker klart. I med hela feferonis, krossade tomater med chilismak, lite vatten för att spä ut så får det koka en stund. Smaksätt med cayennepeppar, sv.peppar, lite salt.

Vissa vill ha lite creme fraiche på sidan av för att svalka matträtten, jag äter det som det är med ris till bara. Starkt och gott!
  • levandecharader
    toksnippa skrev 2010-04-17 10:25:33 följande:
    levandecharader: Fräser lite snabbt 1 st hackad lök tillsammans med 5-10 st hackade feferonis, har i kebabflarn och steker klart. I med hela feferonis, krossade tomater med chilismak, lite vatten för att spä ut så får det koka en stund. Smaksätt med cayennepeppar, sv.peppar, lite salt. Vissa vill ha lite creme fraiche på sidan av för att svalka matträtten, jag äter det som det är med ris till bara. Starkt och gott!
    Tack det lät gott
  • Night Angel

lunch :har massor med överbliven pizza hemma så måste ätas upp

middag blir tacos med massa tillbehör kanske glass i efterätt om jag har laktosfri till dottern annars skippar jag det

sen ikväll blir det mys med chips.pop corn o nån godisbit

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • LindaJohansson81

Stekt kotlettrad med ugnstekta grönsaker, potatis, smörstekta champinjoner och sås.

• Maria84

Hemmagjord pizza står på menyn idag.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Lillebror 090507
  • trasis

Lunch: Köttbullar & stuvade makaroner
    Middag: ska på tjej middag blir nog grillat resten av familjen ska äta hämt mat

Mamma till 5 huliganer...
  • Jennifer 060828

Det blev prinskorv och bruna bönor.. Riktig höjdarmat

Till middagen blir det fisk och potatis

Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25