Inlägg från: IdaTörnrosa |Visa alla inlägg
  • IdaTörnrosa

Vad ska ni äta i dag 25

middag: donken.
    kvällsmat: köttfärssås å spagetti.

• IdaTörnrosa

blir köpepizza ikväll till dom vuxna å köpekebab till barna.

• IdaTörnrosa

karréskivor, potatis, sås och rårivna morötter å lite lingon vart det ikväll.. gott va det...  gjorde lite extra så att det räcker till matlåda tills imorgon också.

• IdaTörnrosa

det vart makaroner i ugn med en massa grejer i. som purjolök, krov, bacon, majs och svamp. hade även i ägg å havre mjölk och havre matlagningsbas. gott vart det men dock lite rinnigt men det funkade bra som sås.

• IdaTörnrosa

till lunch vart det rester: makaroner i ugn med bacon, korv, purjolök, majs och havremjölk.

kvällsmat har jag inte funderat ut ännu.

• IdaTörnrosa

kvällsmat har vi nu bestämt att det blir hemmagjort risgrynsgröt och smörgås.

• IdaTörnrosa

till middag fick vi stek å potatis hos mamma. å till kvällsmat blir det stekt kycklingfilé med pommes sås och grönsaker.

• IdaTörnrosa

något med köttfärs blir det idag. får se vad jag hinner med och orkar göra när jag kommer hem ikväll.

• IdaTörnrosa
    IdaTörnrosa skrev 2010-10-11 08:44:50 följande:
    något med köttfärs blir det idag. får se vad jag hinner med och orkar göra när jag kommer hem ikväll.
    det vart hemmagjorda hamburgare med maxbröd och andra tillbehör.
  • IdaTörnrosa

lunch vart det fika med brudarna å då vart det färska mackor med en massa tillbehör och mellon.

kvällsmat blir det hemmagjord potatismos med lax och sås. kan hända att det slinker med någon grönsak också. ;)

kvällsfika. blir nog resterna utav melonen och sedan kanske en kopp te eller varmnyponsoppa och färskt bröd. precis lagom till fotbollen.

Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25