Vad ska ni äta i dag 25
middag: donken.
kvällsmat: köttfärssås å spagetti.
middag: donken.
kvällsmat: köttfärssås å spagetti.
blir köpepizza ikväll till dom vuxna å köpekebab till barna.
karréskivor, potatis, sås och rårivna morötter å lite lingon vart det ikväll.. gott va det... gjorde lite extra så att det räcker till matlåda tills imorgon också.
det vart makaroner i ugn med en massa grejer i. som purjolök, krov, bacon, majs och svamp. hade även i ägg å havre mjölk och havre matlagningsbas. gott vart det men dock lite rinnigt men det funkade bra som sås.
till lunch vart det rester: makaroner i ugn med bacon, korv, purjolök, majs och havremjölk.
kvällsmat har jag inte funderat ut ännu.
kvällsmat har vi nu bestämt att det blir hemmagjort risgrynsgröt och smörgås.
till middag fick vi stek å potatis hos mamma. å till kvällsmat blir det stekt kycklingfilé med pommes sås och grönsaker.
något med köttfärs blir det idag. får se vad jag hinner med och orkar göra när jag kommer hem ikväll.
lunch vart det fika med brudarna å då vart det färska mackor med en massa tillbehör och mellon.
kvällsmat blir det hemmagjord potatismos med lax och sås. kan hända att det slinker med någon grönsak också. ;)
kvällsfika. blir nog resterna utav melonen och sedan kanske en kopp te eller varmnyponsoppa och färskt bröd. precis lagom till fotbollen.