• Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25
  • Milkina cerka

Pasta med en sås gjord på kassler,cf, äpple o. annanas. En sallad till.

(¯`°?.¸ ♥ Kristen, konservativ, hemmamamma som älskar att vara maka o. mor ♥¸.?°´¯)
  • Jennifer 060828

Det blir hemmagjorda hamburgare med bröd, lök, ost och dressing till.

• StarkMamma

Älgkalops med potatis och kokta morötter.

Snart gör vi nummer 6!
  • Night Angel
    Night Angel skrev 2010-04-20 11:06:57 följande:
    Barnen o jag var uppe rätt sent så blev sen frukost med mackor.fruktyoggi och kokt ägg...så om em stund ska jag blanda ihop äppel.banan och vindruvor.sen blir det nog en tidigare middag vid 3  fiskbullar i dillsås med kokt potatis och knäcke och känner vi oss fortfarande hungriga så  få det bli  korv och bröd ikväll..
    äsch potatisskalaren gick itu innan så nu blir det inga fiskbullar med potatis..få leta vidare efter dagens middag...
    DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • Nialex

Lunch: Pyttipanna, ägg & rödbetor och sonen åt en hel (dock liten) portion. Lycka!

Middag: Blir någon typ av hämtmat då vi ska iväg och köpa färg till bebisens rum direkt gubben slutar och klockan hinner bli så mycket. Eftersom jag är sugen på kina, så blir det nog det

• Milkina cerka
    Milkina cerka skrev 2010-04-20 11:41:47 följande:
    Pasta med en sås gjord på kassler,cf, äpple o. annanas. En sallad till.
    ..det är lök i såsen med, missade visst den..
    (¯`°?.¸ ♥ Kristen, konservativ, hemmamamma som älskar att vara maka o. mor ♥¸.?°´¯)
  • Barcelona08

Tortilla fylld med köttfärs, sallad, chilibea och ananas! =)

Världens sötaste Sigrid 31/1-2009
  • Night Angel
    Night Angel skrev 2010-04-20 12:23:27 följande:
    äsch potatisskalaren gick itu innan så nu blir det inga fiskbullar med potatis..få leta vidare efter dagens middag...
    Blec istället Etiopisk köttfärsröra med ris.till det creme fraiche och gurkstavar.majs och fetaost..Var gott ska prova göra mer rätter från afrikanska köket men bara det inte är frukt i...
    DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • nollåtta

Spagetti Bolognese med mycket riven parmesan

Svar på tråden Vad ska ni äta i dag 25