Inlägg från: pågränsentillnervsammanbrott |Visa alla inlägg
  • pågränsentillnervsammanbrott

Navelpiercing på 13-åring

Mina barns kusin är 13- år och har fått en navelpiercing gjord. Hennes mamma och pappa är skilda
    och pappan vet inget för detta har mamman och dottern gjort i hemlighet. Flickan följer aldrig med till simhallen längre för hon vill inte visa pappa, som absolut hade sagt nej. I sommar kommer hon ha väldiga problem med att dölja den för hon brukar alltid åka och bada när hon är hos sin pappa. Jag tror hon mår jättedåligt av att hennes pappa inte vet, men mamman är så hatisk mot honom så hon har säkert sagt till henne att pappan kan dra åt h****te om han säger något. Hon är väldigt fäst vid sin pappa och vill inte såra honom men tyvärr umgås hon med ett gäng tjejer som alla har piercing el tatueringar. Hon är väldigt lättpåverkad så jag kan tänka mig att hon gjort detta för att inte känna sig utanför.

Min systerdotter gjorde en navelpiercing när hon var 15- år och fick en så kraftig infektion (trots att piercingen gjorts hos en piercare) och nu har hon en stor grop ovanför naveln. Har själv barn och kommer stå på mig med att dom inte får göra sådana saker i för ung ålder och också förklara för dom varför.

Svar på tråden Navelpiercing på 13-åring