har varit otrogen mot min sambo och mår så dåligt.
Jag vet inte hur jag ska börja, jag mår så dåligt!
har en sambo som jag varit tillsammans med i snart 3 år vi har ett barn tillsammans. jag va ute och festade igår och blev jätte full och hamnade i säng med min bästa tjejkompis store bror och jag mår så dåligt. jag avbröt mitt i sexet för jag inte klarade av det mer, jag tänkte bara på min sambo hela tiden..
jag mår så dåligt och har skuldkänslor. klarar inte av att titta på min sambo för jag blir så ledsen och arg på mig själv.. min sambo är världens finaste och jag älskade honom så mycket. jag vill berätta för honom men jag vill samtidigt inte såra honom.. jag vet att han kommer lämna mig om han får veta och det vill jag inte men kan samtidigt inte leva med att inte säga något..
hade antagligen ägglossning igår också och vi hade sex utan kondom, fast jag avbrött så kan det ju ha kommit spermier i mig, är så rädd jag ska bli gravid...
snälla någon hjälp mig! vad ska jag göra..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-28 17:04
jag har nu berättat för min sambo. han blev så klart väldigt ledsen och sårad och började anklaga sig själv för att han inte följde med ut. det va ju absolut inte hans fel utan allt va mitt fel!
jag behöver inte era dumma kommentarer för att vet att jag gjort fel, för det vet jag redan!!!
jag hade inte ägglossning för jag tog ett test dagen efter och där va inget utslag då och det hade det visat om jag hade haft det dagen innan...
Min sambo ville inte släppa mig, han ville kämpa för mig och ville helst glömma allt och bara ta en dag i taget. jag är självklart glad att han ville ha kvar mig fast jag tycker att han förtjänar bättre..
jag vet att det kommer att ta många många år innan han kan lita på mig igen om han ens någongång kommer göra det och jag förstår honom...