Nu är jag full 11
Nu har jag fått mitt glas vin och ska lägga mig. Har haft en underbar dag med barnen hemma, imorgon ska jag jobba igen. Det ska bli kul!
Nu har jag fått mitt glas vin och ska lägga mig. Har haft en underbar dag med barnen hemma, imorgon ska jag jobba igen. Det ska bli kul!
Long time, no see! Skål!
FUCK! Skål!
Ikväll simultankollar jag på Fåret Shaun och odlar mina moralkärringsfasoner.
Ja skål! (Jag skålar på riktigt, är ledig och har sovmorgon.)
Älskarlivet: det är ett egenhändigt ihopkarvat konstverk av rotfrukt, som var ett delmoment i en forumtävling för några år sedan.
Och ja, visst är det en uppretad kuk.
Skål! Har just avslutat två fingrar Black Grouse och är inne på ett glas vin. Barnen sover, maken sover, bara jag och Internet! Är nu ledig två dagar, det ska bli underbart!
Skål, fan!
Vitt vin här - Foot of Africa. Vad har du?
Igår var jag full och idag ska jag bli full! Jag putsade alla hästens lädersaker igår kväll, i solen på verandan, med först en iskall öl och sedan ett kryddigt rött vin. HUR mysigt var det inte? VA?!
Skål! Jag firar att jag nu kan rida flera minuter i sträck utan att tro att hästen bokstavligen ska dö. Fan, det är värt en hel jävla BIB!
Skål! Hemma efter ridlektion och hästmys! Nu: öl, köttfärssås och spaghetti, kanske lite golvläggning.
Skål, fan! Jag har fulöl, vad har du?
Hjälper du mig lägga golv då?