• JuliaåRonjasmammis

Nu är jag full 11

Oj, så tiden flyger iväg! Dags för en ny tråd för alla livsnjutare som gärna tar sig ett glas då och då utan dåligt samvete.

Hjärtligt välkomna, skål på er!{#lang_emotions_cheers}

Mina åsikter är alldeles gratis!
  • Svar på tråden Nu är jag full 11
  • Älskarlivet
    Pallas skrev 2011-01-05 23:22:19 följande:
    Ja skål! (Jag skålar på riktigt, är ledig och har sovmorgon.)
    Hahah asgarvar åt din bild. COOL.... Är det vad det ser ut *är inte van vid såna små så jag känner inte riktigt igen* ......
  • Pallas

Älskarlivet: det är ett egenhändigt ihopkarvat konstverk av rotfrukt, som var ett delmoment i en forumtävling för några år sedan.

• Älskarlivet
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-01-05 22:32:45 följande:
    Kanske borde ta mig en whisky till Criminal Minds om en stund. Blir förhoppningsvis liiite lättare att sova i natt då. Jag är sur som en citron för att jag har förjävla ont, och har haft i några dar. Går knappt att sova. Och inga tabletter hemma som hjälper heller. *svär*

Äh, skål i vatten så länge, ska funta på det där med virren...
    Varför ont...?
  • Älskarlivet
    Pallas skrev 2011-01-05 23:35:02 följande:
    Och ja, visst är det en uppretad kuk.
    Hoppas du vann !!? Snygg hur som helst.....

Dåliga batteri i dator ser jag... Stänga av eller lägga mig...? Nog dags att lägga sig så jag skålar ut mig själv för idag. Natti.......Skål
  • Vårkänslor

Blev lite mycket igår... Somnade skönt på soffan.. Det va ju faktiskt det som va tanken =)
    Blir nog nått glas idag oxå =)

• Älskarlivet
    Vårkänslor skrev 2011-01-06 16:50:33 följande:
    Blev lite mycket igår... Somnade skönt på soffan.. Det va ju faktiskt det som va tanken =)
    Blir nog nått glas idag oxå =)
    TJabba!

Inne på 2:a glaset gott rött nu så jag smyger in och säger SkålSkål
  • JuliaåRonjasmammis
    Älskarlivet skrev 2011-01-05 23:33:44 följande:
    Varför ont...?
    Fibromyalgi.  Rynkar på näsan Och en söndersliten muskel som vägrar läka. Snöskottning är INTE kul!

Fast idag dricker jag vin, weeho!

Skål på er mina sötnosar!Skål
    Don't mess with my integrity!
  • Älskarlivet
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-01-06 19:24:29 följande:
    Fibromyalgi.  Rynkar på näsan Och en söndersliten muskel som vägrar läka. Snöskottning är INTE kul!

Fast idag dricker jag vin, weeho!

Skål på er mina sötnosar!Skål
    Aaaa okej . Det är när man har värk i kroppen va?...

Kolla på tv:n i 1 minut för att se vad som fanns ikväll... inte ett skit. Är det bara jag eller har det varit sjukt dåligt på tv denna jul/nyår?

SKål skål!
Svar på tråden Nu är jag full 11