Ni med borderline, hur fungerar ni i relationer?
Jag fick min diagnos för två år sedan, har varit sjukskriven i 3 år.
Så jag har ännu inte klarat av att jobba, ska få förlängt min sjukersättning med 1½ år f.o.m juni.
Jag fick min diagnos för två år sedan, har varit sjukskriven i 3 år.
Så jag har ännu inte klarat av att jobba, ska få förlängt min sjukersättning med 1½ år f.o.m juni.
Någon här vars anhöriga går i anhöriggrupp för personer med borderline? Min kille står på kö för att få börja, dvs om han håller ut så länge
.
Ingen annan här med erfarenheter från sådanna grupper?
Jag är inte värd min familj, min pojkvän, mina vänner, någon hjälp, att landstinget och fk ska slösa mer pengar på mig...........jag är inte värd att leva. Inte värd att må bra, vara glad eller att vara lycklig.
F-n jag verkligen hatar mig själv, äcklas av mig och föraktar mig själv.
Vill inte att folk ska behöva lida mer för att jag finns
.
Livet är defenitivt slut
Tydligen inte alls bra
! Ännu ett förhållande har gått i kras, hatar mig själv! Känner mig värdelös, idiotisk, självisk m.m m.m! Tror ALLTID att alla förhållande ska var för evigt, så tar det tre månader så går det åt helvete, å alltid mitt fel.
Tack gulliga ni som har skrivit till mig, sitter här å får hålla tillbaka tårarna för att jag blir rörd......snacka om att vara känslomänniska
!
Ni har verkligen skrivit så bra, känner igen allt.
Skrev ett sms till honom idag där jag bad om ursäkt för mitt sms, och att jag förstår honom om han inte kan förlåta mig för det fruktansvärda smsét jag skrev. Förklarade för honom att det var i ren panik, i ett tillstånd där jag var riktigt nere, minskning av mediciner, hormoner m.m var förklaringen, ingen ursäkt men en förklaring.
Har inte hört något tillbaka
.
Jag har två barn sen ett tidigare förhållande, och han har ett. Detta var inget planerat barn, men ett mycket välkommet och efterlängtat. Å så strular jag till det så här
.
Känner mig så nedstämd. Borde vara lycklig som bara den å inte känna så här
Gravid, har mina barn under en längre period (vilket var väääldigt längesen) plus att det är min favorit högtid....Midsommar! Men, nej så bra ska man inte ha det.
Skrev tidigare om pappan till mitt väntade barn. Dey blev bra igen, fast HELT utan att vi diskuterat det som hänt och sagts.....vilket jag hatar! Man måste för 17 kunna prata
.
Nu är det samma visa igen han stoppar huvudet i sanden och håller sig undan
.
Vi hade planerat att åka till hans föräldrar för att berätta om att vi väntar barn (är ändå i V. 16 nu) . Mina barn, mina föräldrar + syskon + massor med vänner vet om det. Han skulle hämta sitt barn samma dag och berätta om barnet. Så åker vi den lååånga vägen dit, i varsin bil. kommer fram å då kommer det fram att han inte berättat för sitt barn och att han inte tänkt berätta för sina föräldrar. Det kunde han ha kläckt ur sig innan vi åkte hemifrån, mina barn var inställda på det och likaså jag.
Anldeningen var att hans barns mamma några dagar tidigare hade börjat gråta på telefon när hon fick reda på att vi skulle ha barn, plus att det kändes stressande att ta det eftersom min son skulle på kalas 4 timmar senare.
Förlåt att det blev så långt, behöver bara skriva av mig.
Vi skulle ha firat denna dagen ihop som en familj, han skulle ha träffat flera av mina närmsta vänner för första gången. Han har inte ens hört av sig. Jag har både smsát å ringt flera ggr. inget svar någonstans!
Varför lär jag mig aldrig
!
Varje gång jag träffar någon ny så går jag in med 200% , och tror att denna gången, ja denna gången kommer det att hålla......sen går det en kort tid så skiter sig allt. Jag tror alltid gott om alla människor, jag lär mig aldrig! Trots att jag har blivit utnyttjad och sparkad på flertalet ggr. Litar alltid på alla till 110%
.