• FrancesBean

Ni med borderline, hur fungerar ni i relationer?

Med mina två ex fungerade det inte alls bra. Med min nuvarande går det galant. Han tar min personlighet på ett vis som ingen annan gör.. Jag tror det har mycket att göra med vad för någon man är tillsammans med :) men även att man jobbar stenhårt med sig själv.

Läs min BLOGG om just att leva med Borderline francesbean.webblogg.se

• FrancesBean

Tro inte att livet är kört och att förhållanden aldrig kommer fungera.  I många år trodde jag det var kört för min del. Ingenting fungerade omkring mig.

I slutet av förra året kände jag att livet började komma tillbaka till mig. Nej, jag har ingen terapi att tacka för det eller något annat under. Det var jag själv som hade börjat utvecklas. Tack vare min nuvarande partner har livet blivit mycket enklare. Jag går även på univeristetet och är om ett år klar sjuksköterska.. skolan har hjälpt mig att trotsa alla demoner  och hjälpt mig att få en mer rytm i vardagen.

Jag känner mig fortfarande "borderline-ig" men jag har mer kontroll.

Jag trodde ALDRIG jag skulle säga dessa ord.

Hoppas du kikar in i bloggen och bläddrar bland gamla inlägg och jämför med nya.. så ser du skillnaden :) Jag länkar till ett speciellt inlägg: francesbean.webblogg.se/2010/july/tre-viktiga-punkter-for-mitt-valbefinnande.html

Anonym(Hej)-  Hej! :D

Svar på tråden Ni med borderline, hur fungerar ni i relationer?