• MYCHILD2007

Ni med borderline, hur fungerar ni i relationer?

Goddag!

Här har vi en till.

Jag är oerhört social, väldigt populär bland vänner, killar, familj. Har ett arbete där jag hela tiden beröms av chefen, är på jobbet väldigt ordningsam, ordentligt, effektiv, snabb, duktig osv. (är den bästa) kan bero på att jag har så sjukt mycket kontroll över mig själv så det finns inte alltså. Jag tillåter inte mig själv att misslyckas. Har som sagt en väldigt stark socialförmåga och har väldigt mycket människor kring mig för jämnan.

Bland vänner är jag den som uppmärksammas och alla vill umgås. Jag känner empati och arbetar som sagt inom ett sånt yrke där enorm epmati krävs. Min familj och vänner hör av sig för jämnan för dom vill umgås osv.

Bland människor mår jag fantastiskt bra! Jag är glad 24/7, snäll, rar, påhittig, är klok tjej och kan hålla i en undervisning för 200 människor åt gången utan problem!  Är också den som får ordning på allt och ser till att ett arbete och arbetarna går under rutiner och att miljön är anpassad efter det bästa möjliga sättet. förutom det är jag den mest gladaste människa man kan träffa på den här jorden (utan att överdriva)

På dagis är jag den föräldern som berömms mest, på bvc får jag höra hur mitt barn ligger steget före andras barn i hennes ålder, jag får höra att om alla vore som mitt barn skulle världen vara så mycket bättre osv. Mitt barn ser upp till mig, respekterar mig, är världens mest snällaste och raraste lilla unge.

Jag kämpar också väldigt mycket för barnens rättigheter och månar om människor omkring mig.
    Har ett jobb på heltid, klarar av det utan problem och är ensamstående moder.

På utsidan är mitt liv perfekt. Men det är också SÅN jag är när jag inte handskas med ett förhållande.

Vad händer då som andra människor inte vet om/får se? Något jag gömma undan om man inte kommer mig alltför nära så att säga.

Jo vi kan börja med mig själv.