Ni med borderline, hur fungerar ni i relationer?
Har just lämnat en kvinna med borderline. En kvinna som totalt förändrade mitt liv. Inte till det negativa utan fick mig att känna livslust igen.
Efter ca 5 år som singel, och i princip gett upp alla tankar på en relation, där jag medvetet undvikit kvinnor för att slippa bli sårad som jag blev i min förra relation.
Efter många relationer har jag byggt upp murar starka som betong för att skydda mig och va osårbar....hon med stort H rev dessa med en mening.
Träffade mitt i prick första kvällen och jag blev störtkär, hon visste, och jag grät som jag inte gjort sedan jag va barn.
Allt var bra, vi va olika men lika, men problem uppstod vi frontalkrockade med varandra. Jag svartsjuk....hon, massa män runt sig. Inte bra kombo. Och jag gav mig in i något jag trodde jag skulle klara av. Den vackraste kvinna jag någonsin träffat, helt galet underbar.
Men nu har jag sårat henne lämnat henne och kanske har jag förstört något som kunde bli bra....jag med min stolthet och svaga självkänsla.
Jag hatar mig själv för att jag är så svag...att jag inte kunde ta det. Att vara mannen som kunde rida stormarna, älska henne trotts allt galet hon gjorde och sa, och koncentrera mig på de ljusa stunderna. Jag ville vara mannen i hennes liv.....men det var andra män, män, män....och jag pallade inte, visste inte vart jag hade henne ...ville lita och tro på allt men mina tvivel va för stora. Och jag vek mig. Hot om att ta sitt liv.....är det på allvar ? Skada sig............
Jag orkar inte mer