Mola/Druvbörd
Hello!
Är tillbaka igen. Blev så less på allt i somras att jag avregistrerade mitt gamla nick, så är nu inne på nr2. Kom ner på 0 i slutet på sommaren och det är bra. Har väl två månadstester kvar, förhoppningsvis. Måste bara fråga er en sak. Min mola upptäcktes i maj efter ma-skrapning. Sedan dess har jag fått ny kopparspiral. Det har funkat sådär.
Den första hoppade ut vid mens. Sedan fick jag en ny. Och djävulskt ont i magen och trodde såklart att den nya var på väg ut den med. Men, åkte in till akuten och på vul syntes att den satt perfekt. Fick däremot konstaterat att det var livmoderinflammation. En häst-penicillinkur senare kändes det mycket bättre.
Men, det känns inte helt bra i magen. Har en ömhetskänsla / obehagskänsla i livmodern och ibland ut i äggledarna. Ibland så mycket att jag funderar på att kontakta kk, men som ni vet så drar man sig ju in i det längsta. Vad ska de göra liksom? Konstatera att spiralen inte funkar? Jag vägrar äta p-piller, så det är inget alternativ.
Ärligt talat, vissa dagar känner jag bara för att operera bort hela skiten, ungefär. Någon annan som känner igen sig?
Oj, vad långt det blev.
Kram Skorpsmula