Inlägg från: Anonym (partiell mola) |Visa alla inlägg
  • Anonym (partiell mola)

Mola/Druvbörd

Hej är det fortfarande någon som skriver i detta forum? Har fått diagnosen partiell mola och mitt s-hcg har inte sjunkit under 5 inom 8 veckor. inom 8 veckor så var mitt s-hcg 19. Någon som varit med om det, när inte s-hcg sjunker i tid, och hur gick det för er? Jag har nu mått jätteilla i två veckor och är orolig att det ska ha något med molan att göra. Barnmorskan som jag pratade med sade att jag skulle vänta tills nästa kontroll med mina frågor.

• Anonym (partiell mola)

Hej igen, nu när jag skickade mitt inlägg kom era nya inlägg fram hm...ja men då vet jag att det fortfarande är ett aktivt forum iaf =)

• Anonym (partiell mola)

Morrhoppan: Jag har blött hit och dit, flera gånger, men läkarna säger att det troligen är mens, varje gång jag pratar med dem efter s-hcg kontroll, vet inte hur mycket jag blött på denna tiden, och det färskt blod . Så jag tror inte det är mens som är på g den har nog kommit ;) iaf enl läkarna, men järnbrist kan det ju kanske vara. Har mått så illa att jag gått ner 5 kilo på tre veckor, så har kanske inte fått i mig så mkt järn. Men i morgon är det dags för nytt prov, och då ska jag ställa frågor och kräva svar! Fick du göra någon gyn efterkontroll?

Men då tog det iaf lite längre för dig också, bra att veta att det kan ta lite tid. Hur ofta får du lämna prov nu? Tack för ditt svar. Hur mår du nu? Kram M

Svar på tråden Mola/Druvbörd