Mola/Druvbörd
Gokväll...
Först och främst: Morhoppan, jag vet inte vad jag ska säga...jag tror jag hade blivit galen om det höll på så där fram o tillbaka, TUR att du träffade en bra gynläkare till sist. De växer inte på träd precis. Du verkar ha ett psyke av guld. Önskar jag hade mer av det. Jag försöker ofta tänka på allt det där du skrev om att jag har inte cancer, jag har ett barn, tack gode gud. Det är verkligen ngt att vara tacksam för.
Ikväll är jag ändå ARG. Arg på SKITMOLAN. SKIT SKIT SKIT MOLA.
Folk runtomkring mig är gravida till höger o vänster. Jag är lite arga på dem oxå. ;) De beter sig som att "nu vill vi ha ett barn till och beställde det på postorder". (Ja, jag vet, men ikväll kan jag väl få vara lite barnsligt arg bara).
Undrar om man någonsin kommer kunna känna sig trygg i en ny graviditet? Så som förra gången, när man inte visste att detta skit fanns. Nu känns det som att man kommer vara ett experiment. Provtagningar och ultraljud. Vad är det som är där inne? Cancer eller ett barn?
Undrar om jag nånsin kommer vara gravid igen? Det är ju inget man tar som självklart längre, inte efter detta året.
Så skönt att kunna skriva av mig till er. Konstigt oxå, finns ni verkligen? :)