Mola/Druvbörd
Så underbart att det sjunker som det ska! HURRA! Nu ska det väl snart vara i botten hoppas jag! Håller tummen!!
Op gick bra...lite förvirring på uppvaket kan man lugnt säga, det var stressigt för dom och kl 18 skulle dom stänga och ojojoj...och där låg jag och undrade hur man skulle bete sig!?! Tillslut fick jag lite vatten och så och en macka och så fick jag gå hem. Blöder INGENTING efter detta...inte ens det kan kroppen klara av att göra så jag vet att den är normal, himla speciallekamen, MORR! MEn klart, det är ju skönt...men är infektionsrisken borta då? Eller? Har lite ont, lite mer idag än igår men jaja, det blir säkert bra...hmm...
PSyket är dock helt i bott, orkar ingenting alls och träffa folk går helt bort, ush! Har tagit hem jobbet så jag slipper åka dit på ett tag, har ändå inga möten så det spelar ingen roll...men ska orka jobba också...pust! Sambon har ont i ett ben och fick ursämst hjä'lp på sjukhuset idag så han deppar också...partyfamiljen det här! NOT!
Nu återstår bara att vänta på provsvaren och se vad det är som växt i min mage...hmm...tar ingenting för givet förens jag vet!
Lavinia: Hur har det gått??!!
Kram