• Snoopy1974

omskakande!!!!

Utan förvarning och från en helt annorlunda vinkel så blev vi föräldrar i veckan till en liten plutt på ett år

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden omskakande!!!!
  • Snoopy1974

Hej och tack för alla grattis.

Jo ni må tro att vi blev överrumplade när de ringde förra veckan om vår lille plutt.
    Vi hade siktet mot Sydkorea och inväntade ett par dryga månader till vår treåriga bröllopsdag. Sen skulle papper samlas och skickas iväg.

Istället så har vi nu en liten plutt i Estland. Ärligt talat hade jag glömt att vi stod uppsatta där. Vi hade en diskussion med organisationen om Estland men de avrådde oss, dels på grund av de låååååånga väntetiderna, samt på grund av vår medgivandeålder. barnen är oftast över 4 år...
    Nu blir det istället dryga månader innan vi får hämta. Men vi ska hälsa på. Flera gånger

Så nu kan jag skriva meningen...
    Jag har blivit MAMMA!!!

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • skogstjejen19
    Snoopy1974 skrev 2010-03-29 14:04:55 följande:
    Hej och tack för alla grattis. Jo ni må tro att vi blev överrumplade när de ringde förra veckan om vår lille plutt. Vi hade siktet mot Sydkorea och inväntade ett par dryga månader till vår treåriga bröllopsdag. Sen skulle papper samlas och skickas iväg. Istället så har vi nu en liten plutt i Estland. Ärligt talat hade jag glömt att vi stod uppsatta där. Vi hade en diskussion med organisationen om Estland men de avrådde oss, dels på grund av de låååååånga väntetiderna, samt på grund av vår medgivandeålder. barnen är oftast över 4 år... Nu blir det istället dryga månader innan vi får hämta. Men vi ska hälsa på. Flera gånger Så nu kan jag skriva meningen... Jag har blivit MAMMA!!!
    Helt underbart, så fort det gick.
    Grattis ännu en gång.
  • flingansnö

Grattis!! Fantastiskt!!! 

• ViljaDrömma
    Snoopy1974 skrev 2010-03-29 14:04:55 följande:
    Hej och tack för alla grattis.Jo ni må tro att vi blev överrumplade när de ringde förra veckan om vår lille plutt.Vi hade siktet mot Sydkorea och inväntade ett par dryga månader till vår treåriga bröllopsdag. Sen skulle papper samlas och skickas iväg.Istället så har vi nu en liten plutt i Estland. Ärligt talat hade jag glömt att vi stod uppsatta där. Vi hade en diskussion med organisationen om Estland men de avrådde oss, dels på grund av de låååååånga väntetiderna, samt på grund av vår medgivandeålder. barnen är oftast över 4 år...Nu blir det istället dryga månader innan vi får hämta. Men vi ska hälsa på. Flera gånger Så nu kan jag skriva meningen...Jag har blivit MAMMA!!!
    Först såklart GRATTIS!!!! Vilken lycka det måste vara!

Sen måste jag bara fråga - hade ni inte skickat era papper till Estland? Eftersom du glömt det menar jag? Får man BB från Estland utan att skicka ansökan? Berätta!
  • Snoopy1974

Ja BB kommer före pappershantering i Estland. Konstigt men sant.
    Men jag klagar inte

• familj05

Helt fantastiskt!

Grattis!!!!
Svar på tråden omskakande!!!!