Augustibebisar 2008, del 11
KaOl,

KaOl,
KaOl,
Sovrummet är nu i princip färdigmålat. Måste spara om taklisten ner mot väggen sen bara, för det blev helt värdelöst när man försökte spara väggen mot taklisten. Väntar på att det ska torka så att man kan börja sätta tapeten där Skönt att det händer nåt som syns..
VT,
Rosa,
Linn,
Hej!
haha, jag har också spindelskräck!!
Nån här som har skötbord till våra stora ungar? Vi behöver köpa ett, och tänkte att det tar vi på ikea. Efter flytten har vi ju inga bänkytor att byta på längre. Men det visar sig att alla jag tittade på, som jag hittade info om, de är upp till 12 månader och (antar jag) typ 12 kg eller nåt då??? Så meningen är att man inte byter blöja på barn över 12 kg eller...??? Vore tacksam om ni kunde tipsa om nåt som håller även för Ted.
jag kör flugsmällaren på spindlarna. en gång då jag var aupair i oslo så hade vi en så stor spindel i diskhon där att den inte gick att slå ihjäl med en tidning. det var bara att ta fram typ en kniv och hacka ner den i avloppet... det var RIKTIGT äckligt. i det huset bodde spindlar i mängder som var hur stora som helst. 3-4 cm i kroppen, och sen tjocka lurviga ben på det då.... blä. förr skrek jag över små också, men det gör jag abra nu om dom kryper på mig. ser jag dom på golvet så går jag och hämtar flugsmällaren och har ihjäl dom.