• Rottis77

Vilken dag i veckan är det minst folk på Gekås i Ullared?

Precis som rubriken lyder, vilken veckodag brukar det vara minst folk på Gekås i Ullared? Nån som vet?

• Svar på tråden Vilken dag i veckan är det minst folk på Gekås i Ullared?
  • Mistys Daisy
    Rottis77 skrev 2010-03-29 10:28:14 följande:
    Är där inte mycket folk nu denna veckan när det är lov??
    shit ja...det är lov......

DET skall jag inte säga till min sambo, hihi!! :-P

Jag får la knö mig in!!!

Det är ju så otroligt stort nu för tiden!
    Värre för en tio år sen då man köade 7 timmar på utsidan!!
  • mjuik
    Besök oss gärna på mån - tors (då det är lite lugnare i varuhuset). Från nyår och hela våren samt i juni månad är det lugnare i varuhuset än på hösten. Mån – ons under semesterveckorna kan det vara risk för ingångskö, samt under veckosluten på hösten.

Så står det på hemsidan.
    Jag funderar med på när vi ska åka.
  • Rottis77
    Mummy skrev 2010-03-29 10:28:15 följande:
    Menade datum 16-17, alltså nästan precis innan Barnbidraget
    hihihi, oj jag trodde du menade klockslaget!! 
    Vad tror ni om måndagen den 19 april, då är nämligen sambon ledig!
  • Mistys Daisy

sen är det ju inte säkert att alla är lediga mån-tor...utan bara har halvdag på torsdag, å då e jag redan där!!

Tänker positivt, tänker positivt!

• Rottis77
    Mistys Daisy skrev 2010-03-29 10:29:40 följande:
    shit ja...det är lov...... DET skall jag inte säga till min sambo, hihi!! :-P Jag får la knö mig in!!! Det är ju så otroligt stort nu för tiden! Värre för en tio år sen då man köade 7 timmar på utsidan!!
    Hihih.
    Fast tittade precis på deras kökamera och det är inte kö i alla fall, men det kan ju vara mycket folk där inne!
    Första gången jag va där va väl för snart 10 år sen och då köade vi i 4,5 timme i ösregn!!
  • Rottis77
    Mistys Daisy skrev 2010-03-29 10:30:54 följande:
    sen är det ju inte säkert att alla är lediga mån-tor...utan bara har halvdag på torsdag, å då e jag redan där!! Tänker positivt, tänker positivt!
    Ja, det måste man göra {#lang_emotions_laughing}
  • Mistys Daisy

ja, vad gör man inte för att få komma in liksom!!

Men det är ju en hel våning där nere nu med...ja allt e ju så stort....du får knö dig fram med vagnen!!

Hur långt har du att åka?

• mjuik

Vad tror ni om 1 maj?
    Är folk ute och shoppar då eller är de bakfulla efter valborg då?

• Rottis77
    mjuik skrev 2010-03-29 10:34:02 följande:
    Vad tror ni om 1 maj? Är folk ute och shoppar då eller är de bakfulla efter valborg då?
    Det kan nog vara en bra dag!
  • Rottis77
    Mistys Daisy skrev 2010-03-29 10:32:55 följande:
    ja, vad gör man inte för att få komma in liksom!! Men det är ju en hel våning där nere nu med...ja allt e ju så stort....du får knö dig fram med vagnen!! Hur långt har du att åka?
    Åker från Lunda trakten, inte mega långt men en bit!
  • Mistys Daisy

det vet ja inte va det ligger...

Men sen ser det ju alltid värre ut när man kommer och ser alla bilarna med...
    Och så är det ju mycket affärer runt omkring med...

Näe, de e bara å åk!!!

• myran82
    mjuik skrev 2010-03-29 10:34:02 följande:
    Vad tror ni om 1 maj?Är folk ute och shoppar då eller är de bakfulla efter valborg då?
    Vi var där 1 maj förra året och jag har aldrig varit med om så lite folk på gekås som då =)

Gick rakt in, ingen direkt trängsel där inne utan man kom fram utan problem med vagnen, inga farliga köer (ibland inte några alls) till provrummet och ingen farlig utgångskö heller =)
  • Rottis77
    Rottis77 skrev 2010-03-29 10:36:34 följande:
    Åker från Lunda trakten, inte mega långt men en bit!
    Från malmö...
  • Mistys Daisy
    Rottis77 skrev 2010-03-29 10:40:56 följande:
    Från malmö...
    oki, då har vi kanske nästan samma..åker från Göteborg!
  • Rottis77
    Mistys Daisy skrev 2010-03-29 10:42:45 följande:
    oki, då har vi kanske nästan samma..åker från Göteborg!
    Ja, det blir nästan samma.
  • mjuik
    Rottis77 skrev 2010-03-29 10:35:36 följande:
    Det kan nog vara en bra dag!
    Det är då eller 5 juni som gäller. Då tänkte jag att det borde vara lite folk med. Då är det ju nationaldag efter.
  • mjuik
    myran82 skrev 2010-03-29 10:40:43 följande:
    Vi var där 1 maj förra året och jag har aldrig varit med om så lite folk på gekås som då =) Gick rakt in, ingen direkt trängsel där inne utan man kom fram utan problem med vagnen, inga farliga köer (ibland inte några alls) till provrummet och ingen farlig utgångskö heller =)
    Det låter jättebra.

Jag har aldrig varit på Gekås men har sett på tv. Jag har ingen lust att köa i flera timmar för att göra av med pengar.
  • Mistys Daisy

mjuik: På något konstigt sätt så är det okej att köa för att få göra slut på pengar på gekås!!   (skämt å sido)

Fast tänk om alla tänker ut när det är minst folk och åker de dagarna istället, då måste det ju vara lite kvar på de dagarna man tror folk är där, som vid lov och löning?

• mjuik
    Mistys Daisy skrev 2010-03-29 10:50:41 följande:
    mjuik: På något konstigt sätt så är det okej att köa för att få göra slut på pengar på gekås!!   (skämt å sido) Fast tänk om alla tänker ut när det är minst folk och åker de dagarna istället, då måste det ju vara lite kvar på de dagarna man tror folk är där, som vid lov och löning?
    Haha det kanske är okej där =)

Precis, tänk om alla tänker som jag gör och så får jag stå i kö i fyra timmar ändå. Bläk det vill jag inte.

Fast väljer folk shopping före fylla? Jag hoppas det men tror inte det. Valborg är ju ändå en firardag.
Svar på tråden Vilken dag i veckan är det minst folk på Gekås i Ullared?