• mollisen

var i dalarna finns ni?!

hej på er!

som rubriken lyder undrar jag om det finns ngr ensamma föräldrar här i dalarna? var bor ni? ngn av er som studerar? jag står i valet o kvalet inför många stora beslut och vore trevligt att ha ngn att dela sina tankar med.

ha en bra dag därute!

• Svar på tråden var i dalarna finns ni?!
  • morapappa

Hejsan!

Klart det finns ensamstående föräldrar i Dalarna också :) Själv bor jag i Mora med min son. 
  • mollisen

misstänkte väl nästan att det lär finnas ngn mer :)  Hur gammal e din son?

• mollisen
    nej, faktiskt inte! :( hon har precis lärt sig sitta helt själv utan kuddar osv... d där med o krypa osv verkar långt borta... men å andra sidan "pratar" hon hela dagarna nästan :)
    vet itne om det motoriska kan ha att göra med att hon e prematur....?! hon skulle eg va fördd den 19 sep men kom den 13 aug med akut snitt. Lillfröken hade lite bråttom minsann :)
  • morapappa

Ok, men rätt vad det är så är det fullt race där hemma :) Är nog hemskt olika när de börjar med olika saker. Min kröp tidigt, men det tog ganska lång tid innan han började gå istället. 

Ja, då hade hon bråttom :)
  • mollisen

ja, visst e d väl så! känner ingen vidare panik över hennes motorik ännu iaf... jag var tydligen själv en riktig latmask när jag var liten... gick inte förrän jag var 1,5 år ;)

så vad gör du när du inte e pappa då? :)

Svar på tråden var i dalarna finns ni?!